بهره‌مندی از حقوق شهروندی یکسان را در تمامی مناطق اردبیل پیگیری می‌کنیم
کد خبر: 4051076
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

بهره‌مندی از حقوق شهروندی یکسان را در تمامی مناطق اردبیل پیگیری می‌کنیم

رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل، گفت: امیدواریم با احصای مشکلات محلات مختلف، به مرور زمان و با مطالبه‌گری و حمایت تشکیلات قضایی استان تحصیل حقوق شهروندی یکسان برای همه مناطق تسهیل شود.

بهره‌مندی از حقوق شهروندی یکسان را در تمامی مناطق اردبیل پیگیری می‌کنیمبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین علوی، رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل، 30 فروردین‌ماه، در مسجد حضرت زینب(س) محله دانش‌آباد اردبیل، اظهار کرد: اردبیل در اجرای طرح مساجد جهت استماع مشکلات مطرح شده توسط نمایندگان اهالی مشارکت همه‌جانبه دارد.

رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل، پس از استماع مشکلات مطرح شده و توضیحات مسئولین مربوطه در جمع صمیمی اهالی با اشاره به حجم بالای پرونده‌های ورودی دادگستری، گفت: رویکرد تشکیلات قضایی استان بهره‌گیری از چنین طرح‌هایی در محلات مختلف در راستای دفاع از حقوق عامه و مشارکت دادن مستقیم و غیرمستقیم آحاد مردم در رسیدگی به پرونده‌ها است.

علوی ادامه داد: امیدواریم با احصای مشکلات محلات مختلف، به مرور زمان و با مطالبه‌گری و حمایت تشکیلات قضایی استان تحصیل حقوق شهروندی یکسان برای همه مناطق تسهیل شود.

وی افزود: مردم شریف و ولایی سراسر استان مستحضر باشند تشکیلات قضایی استان با مسئولینی که در سر راه حل مشکلات مردم سنگ‌اندازی کنند مطابق قانون برخورد خواهد نمود.

انتهای پیام
captcha