لزوم صیانت از حقوق شهروندی با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 4037028
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶

لزوم صیانت از حقوق شهروندی با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، گفت: دستگاه‌های اجرایی موظف شده‌اند، در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلب رضایتمندی مردم، قوانین و بخشنامه‌هایی که در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیاز به اصلاح دارند را به استانداری اعلام کنند.

رضوان باقلاچی استانداری اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، رضوان باقلاچی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، ۲۸ بهمن‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی در اولویت برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی استان قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف شده‌اند در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلب رضایتمندی مردم، قوانین و بخشنامه‌هایی که در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیاز به اصلاح دارند را به استانداری اعلام کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، با اشاره به ارزیابی‌ها و بازرسی‌های صورت گرفته از اجرای طرح عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی در دستگاه‌های اجرایی، از راهیابی ۵۲ دستگاه اجرایی استان به جشنواره شهید رجایی خبر داد.

باقلاچی گفت: در سال آتی آئین نامه اجرایی جدید طرح‌های مذکور ابلاغ و نظارت‌های لازم برای اجرای دقیق آن انجام می‌گیرد.

وی، بر ضرورت اجرای مصوبات ستاد مناسب‌سازی ساختمان‌های اداری برای تسهیل در تردد جانبازان و معلولان جسمی تاکید کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان، قوانین و آئین نامه‌هایی که اصلاح آن در کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذارند را اعلام کنند تا بر اساس واقعیت‌ها راهکار مناسب در پیشگیری و کاهش این آسیب‌ها هدفگذاری شود.

انتهای پیام
captcha