جنایت حرم مطهر رضوی نباید خدشه‌ای بر وحدت امت اسلامی وارد کند
کد خبر: 4047125
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
قالیباف در نطق پیش از دستور:

جنایت حرم مطهر رضوی نباید خدشه‌ای بر وحدت امت اسلامی وارد کند

رئیس مجلس شورای اسلامی با محکومیت جنایت روز گذشته حرم مطهر رضوی و تسلیت شهادت حجت‌الاسلام اصلانی گفت: همه ما باید هوشیار باشیم که دشمنان این ملت و فرصت‌طلبان نتوانند از این قبیل جنایات برای برهم زدن دوستی و برادری بین ملت‌ها سوء استفاده کنند و نباید این کارهای شیطنت‌آمیز هرگز اثری در وحدت و یکپارچگی امت اسلامی برای عزت مسلمین و عظمت و زنده بودن اسلام بگذارد و خدشه‌ای بر آن وارد کند.

محمدباقر قالیباف

به گزارش ایکنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز، چهارشنبه 17 فروردین، با اشاره به جنایت روز گذشته در حرم مطهر رضوی و محکومیت آن گفت: این حادثه ناگوار و شهادت روحانی فعال و جهادی در مناطق محروم در مشهد مقدس و سایر مناطق، حجت‌الاسلام اصلانی، را به مردم عزیز خراسان به ویژه مشهد و خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم و برای سایر مجروحین هم از خداوند بزرگ آرزوی شفا دارم.

وی افزود: همین جا هم لازم می‌دانم تأکید کنم مسئولان مربوطه به این اتفاقات رسیدگی کنند و ضرورت دارد پیگیری و ریشه‌یابی سریع این حادثه در داخل و خارج را انجام دهند که پیگیری جدی آغاز شده و انشالله با جدیت بیشتری پیش ببرند.

قالیباف خطاب به ملت ایران در خصوص این حادثه تلخ و ناگوار گفت: ملت عزیز و شریف و ارجمند؛ همه ما باید هوشیار باشیم از این جهت که دشمنان این ملت و فرصت‌طلبان نتوانند از این قبیل جنایات برای برهم زدن دوستی و برادری بین ملت‌ها سوء استفاده کنند.

رئیس مجلس تصریح کرد: باید هوشیار باشیم مخصوصا اینکه بسیاری از برادران افغانستانی ما در راه دفاع از همین کشور در دوران دفاع مقدس در میدان‌های جنگ حضور پیدا کردند، جنگیدند، دفاع کردند، به شهادت رسیدند و مجروح شدند؛ بدون هیچ ما به ازایی.

قالیباف ابراز کرد: در خیلی از موضوعات دیگر هم دیدیم که اینها در جبهه مقاومت حضور داشتند، دفاع کردند و سینه سپر کردند. ملت ما هوشیار بوده و انشالله هوشیارتر خواهد بود که این کارهای شیطنت‌آمیز هرگز اثری در وحدت و یکپارچگی امت اسلامی برای عزت مسلمین و عظمت و زنده بودن اسلام نگذارد و خدشه‌ای بر آن وارد نشود.       

انتهای پیام
captcha