وزیر آموزش و پرورش وارد کرمان شد
کد خبر: 4044315
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

وزیر آموزش و پرورش وارد کرمان شد

وزیر آموزش و پرورش به منظور شرکت در مراسم کلنگ‌زنی اردوگاه دانش‌آموزی راهیان مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی وارد استان کرمان شد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش

به گزارش ایکنا از کرمان، امروز ۲۹ اسفند ماه، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش با استقبال استاندار کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فرهنگیان استان وارد فرودگاه کرمان شد.

شرکت در آئین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه مکتب‌الرضا، شرکت در آئین کلنگ‌زنی اردوگاه دانش‌آموزی راهیان مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، دیدار با خانواده حجت‌الاسلام شهید علی ایرانمنش مدیر کل شهید آموزش و پرورش استان کرمان و موسی افضلی جانباز فرهنگی شاغل در اداره کل آموزش و پرورش استان، بازدید از پروژه‌های آموزشی در حال ساخت، بازدید از روند تکمیل ساختمان اداری اداره کل آموزش و پرورش استان و ستاد اسکان مهمانان نوروزی از دیگر برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در کرمان است.

یوسف نوری در پایان سفر یک روزه خود به استان کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در مراسم تحویل سال نو در جوار مزار مطهر شهید سلیمانی شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha