ارائه آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد در اردبیل
کد خبر: 4040426
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳

ارائه آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد در اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، گفت: برای ارائه آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد علاوه بر آموزش یک ساعته در تمامی دوره‌ها و هماهنگی و هم‌افزایی بیشتر اعضای جمعیت، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

عزت الله ضربی هلال احمر اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، عزت‌الله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، ۱۴ اسفندماه، در جلسه با دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل، اظهار کرد: برای ارائه آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد علاوه بر آموزش یک ساعته در تمامی دوره‌ها و هماهنگی و هم‌افزایی بیشتر اعضای جمعیت، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

ضربی، با بیان اینکه اجرای برنامه‌های مفرح، نشاط‌آور و اردوهای آموزشی در سال 1401 در راستای پیشگیری از اعتیاد و روش‌های مقابله با اعتیاد انجام می‌شود، ادامه داد: اساتید و ناظران دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد از طرق ستاد مبارزه با مواد مخدر معرفی می‌شود.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل، ضمن تشکر از زحمات جمعیت هلال احمر در خصوص هماهنگی و اجرای برنامه‌های مختلف در راستای پیشگیری از شیوع اعتیاد بر ضرورت اجرای تفاهم‌نامه منعقده فی مابین اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha