رفع موقتی مشکل قطعی آب شهرکرد با احداث خط پدافندی انتقال
کد خبر: 4033565
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

رفع موقتی مشکل قطعی آب شهرکرد با احداث خط پدافندی انتقال

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به مشکل قطعی آب در شهرکرد، گفت: با تلاش مسئولان این مشکل به‌صورت موقت رفع و یک خط پدافندی برای انتقال آب احداث شد، اما درصدد تأمین آب شرب پایدار برای مردم استان هستیم.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال‌وبختیاری ۱۴ بهمن‌ماه در آیین افتتاح همزمان و متمرکز پروژه‌های دهه فجر شهرستان شهرکرد با تأکید بر اینکه حرکت انقلاب اسلامی توفنده است، اظهار کرد: دشمن تلاش می‌کند که نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد، از جمله اقدامات دشمن در طول ۴۳ سال گذشته می‌توان به انواع توطئه، ترور، برنامه‌ریزی برای تجزیه کشور، تحریم اقتصادی و ... اشاره کرد.

استاندار افزود: دشمنان جمهوری اسلامی در ایران ۱۷ هزار نفر را به جرم حمایت از انقلاب اسلامی ترور کردند، اما خوشبختانه به اهداف خود نرسیدند، امروز نیز به‌دنبال ایجاد شکاف در بین مسئولان و مردم هستند، همچنین آن‌ها تلاش می‌کنند تا با سیاه‌نمایی مردم را عصبانی کنند.

وی با تأکید بر اینکه ایران در عرصه‌های بین‌المللی بسیار قدرتمند است، عنوان کرد: در عرصه بین‌المللی هیچ توافقی بدون حضور جمهوری اسلامی به سرانجام نمی‌رسد، امروز کشور ایران در عرصه امنیت، علمی و دفاعی حرف اول را می‌زند و با تلاش مردم و مسئولان توطئه دشمن برای تجزیه کشور را خنثی کرد، اما عملیات روانی دشمن هم‌چنان ادامه دارد.

حیدری با بیان اینکه دولت سیزدهم مصمم است، گام‌های بلندی را برای رفع مشکلات مردم بردارد، خاطرنشان کرد: از ابتدای آغاز به‌کار دولت اقدامات خوبی انجام شده است، همچنین با همراهی نمایندگان مردم در مجلس انقلابی و مدیران استانی تلاش شد با دیدار با رئیس‌جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و تعدادی از وزرا مشکلات مردم چهارمحال و بختیاری مورد پیگیری قرار بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: با ایجاد اشتغال پایدار می‌توانیم از مهاجرت مردم استان و حاشیه‌نشینی در کلان‌ شهرها جلوگیری کنیم، بنابراین اشتغال خانگی، طرح‌های کوچک در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری می‌تواند در این مسئله مؤثر باشد.

وی با اشاره به مشکل قطعی آب در شهرکرد، گفت: با تلاش مسئولان این مشکل به‌صورت موقت رفع و یک خط پدافندی برای انتقال آب احداث شد، اما درصدد تامین آب شرب پایدار برای مردم استان هستیم که برای این منظور تاکنون ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار  از سال گذشته اختصاص پیدا کرده است.

حیدری یادآور شد: با جذب اعتبارات باقیمانده سال ۱۴۰۰، پروژه‌های نیمه‌تمام فعال خواهد شد، نباید اجازه دهیم دشمنان در بین مردم ناامیدی را گسترش دهند، امروز جهاد تبیین یک وظیفه همگانی است، نسل جوان امروز باید نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی آگاه شوند.

انتهای پیام
captcha