ورود غیرقانونی اعضای کابینه صهیونیستی به مسجدالاقصی + فیلم
کد خبر: 4033010
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

ورود غیرقانونی اعضای کابینه صهیونیستی به مسجدالاقصی + فیلم

اعضایی از کابینه رژیم صهیونیستی امروز با هتک حرمت مسجد قبلی مسجدالاقصی وارد آنجا شدند در همین حال شمار زیادی از نظامیان صهیونیست با هجوم به منزل شهید فلسطینی شروع به تخریب این مکان مسکونی کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، اعضایی از کابینه رژیم اشغالگر صهیونیستی ساعتی پیش به طور غیرقانونی وارد مصلای القبلی در مسجدالاقصی شدند.

هنوز معلوم نشده که این مسئولین صهیونیست با چه منظور به مصلای القبلی آمدند.

از سوی دیگر ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست صبح امروز با پشتیبانی نظامیان صهیونیست وارد مسجدالاقصی شدند و در صحن‌های مسجد شروع به انجام آداب تلمودی کردند.

ورود غیرقانونی اعضای کابینه صهیونیستی به مصلای القبلی مسجد الاقصی/آماده

نظامیان صهیونیست در حالی به راحتی اجازه هتک حرمت قبله نخست مسلمانان را توسط صهیونیست‌های افراطی می دهند که برای ورود فلسطینیان و اقامه نماز در آنجا محدودیت‌های شدید اعمال می‌کنند.

 شمار زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز به منزل شهید فادی ابوشخیدم در اردوگاه شعفاط در شمال شرق قدس اشغالی هجوم آوردند.

به گزارش فلسطین الیوم قریب به یکصد و پنجاه نظامی صهیونیست با حمله به اردوگاه شعفاط شروع به محاصره منزل شهید ابوشخیدم کردند.

ابوشخیدم در بیست و یکم نوامبر گذشته در بخش قدیمی قدس به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر به شهادت رسید.

نظامیان اشغالگر در حال حاضر کار تخریب خانه را با تخریب دیوارهای آن آغاز کرده‌اند در عین حال اجازه آسیب زدن به خانه‌های همجوار آن را ندارند.

دادگاه رژیم صهیونیستی اعتراض خانواده شهید ابوشخیدم به حکم نظامی تخریب خانه را رد کرده است.

پس از شهادت ابو شخیدم یکسری اقدامات تنبیهی علیه همسر و فرزندانش انجام شد که از پیر و جوان را بازجویی کردند، حتی پسر 8 ساله‌اش را دستگیر و بازجویی کردند. نظامیان اشغالگر چندین بار به منزل این خانواده حمله و پرچم ها و پلاکاردهای حامل تصاویر شهید را از کوچه و خیابان های اردوگاه جمع کردند.

این شهید 42 ساله دو ماه پیش در جریان درگیری مسلحانه که به کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن سه نفر در منطقه باب السلسله در بخش قدیمی قدس منجر شد به ضرب گلوله به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha