استفاده از فرصت دهه فجر برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی
کد خبر: 4032212
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
استاندار چهارمحال‌وبختیاری تأکید کرد

استفاده از فرصت دهه فجر برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: باید از فرصت ایام‌الله دهه فجر برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف امنیتی، علمی، فرهنگی و صنعتی استفاده شود، رسانه‌ها نقش بسزایی در جهاد تبیین دارند، همه ظرفیت‌ها در این خصوص به‌کار گرفته شود.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال‌وبختیاری نهم بهمن‌ماه در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به قرار داشتن در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: باتوجه به گزارشات ارائه شده تمامی کمیته‌ها، برنامه‌های قابل توجهی برای این ایام تدارک دیده‌اند، باید تلاش کنیم این اقدامات به منصه ظهور برسد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در بیش از چهار دهه گذشته دشمنان جمهوری اسلامی از هیچ کوششی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دریغ نکردند، عنوان کرد: همچنین این دشمنان در داخل و خارج کشور تمام توان خود را به‌کار گرفتند تا فشارهای اقتصادی بر مردم تشدید شود، امروز راهبرد اصلی دشمن ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب است.

وی افزود: در طول این سال‌ها دشمنان در تلاش هستند تا وضعیت کشور را بحرانی جلوه دهند، همچنین با کوچک نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی بین مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کنند، تطهیر حکومت پهلوی، عصبی کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی، قداست‌زدایی از ارزش‌های انقلاب اسلامی، ایجاد شبهه در حقانیت نظام و ایجاد شک در سلامت مسئولان صادق و خدمتگزار از دیگر برنامه‌های دشمنان است.

حیدری با تأکید بر اینکه دوستداران نظام جمهوری اسلامی باید تلاش کنند تیغ دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی کند شود و اجازه ندهند دشمن به اهداف خود برسد، خاطرنشان کرد: امروز به تأکید مقام معظم رهبری جهاد تبیین باید در اولویت همه قرار بگیرد تا بتوانیم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم، جهاد تبیین باید در جای جای چهارمحال و بختیاری نمود داشته باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امیدآفرینی در ایام‌الله دهه فجر باید مورد تأکید دست‌اندارکاران قرار بگیرد، مراسم دهه فجر تشریفاتی نیست، بلکه یک پدیده استثنایی است و باید این موضوعات را برای مردم بیان کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی کاملاً مردمی است، توضیح داد: باید تلاش شود، برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر با محوریت مردم برگزار شود و ستادهای برگزاری برنامه‌های دهه فجر نیز حمایت‌های لازم را انجام دهند تا شاهد حضور بدنه مردم در این جشن‌ها باشیم، دستگا‌های اجرایی نیز تمام امکانات خود برای برگزاری پرشور جشن‌های انقلاب به میدان بیاورند.

حیدری ادامه داد: باید از فرصت ایام‌الله دهه فجر برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف امنیتی، علمی، فرهنگی و صنعتی استفاده شود، رسانه‌ها نقش بسزایی در جهاد تبیین دارند، همه ظرفیت‌ها در این خصوص به‌کار گرفته شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برای اغناسازی جامعه نیازمند محتوای غنی و مناسب هستیم، یادآور شد: می‌توان از پیشکسوتان دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای تبیین چهره به چهره استفاده کرد، همچنین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در راستای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی مورد توجه قرار بگیرد.

وی تأکید کرد: مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، بنابراین باید از تمامی اقشار برای برگزاری جشن‌های انقلاب دعوت به‌عمل آید، همچنین مسئولان برای امیدآفرینی رفع مشکلات مردم را در اولویت قرار دهند، افتتاحیه‌های پروژه‌های عمرانی نیز برای امیدآفرینی اطلاع‌رسانی شود، اما پروژه‌هایی به بهره‌برداری برسد که به‌طور کامل تکمیل شده‌اند.

حیدری بیان کرد: در چند ماه اقدامات خوبی برای اختصاص اعتبار به پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام و تخصیص اعتبارات 1400 صورت گرفته است، برای مثال 800 میلیارد تومان به باند دوم پروژه محور بروجن، لردگان به ایذه و 400 میلیارد تومان نیز به پروژه آبرسانی نیمی از جمعیت استان اختصاص یافت.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌صورت هنرمندانه و جذاب بیان شود، بنابراین محتوای مناسب در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha