برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت سالگرد سردار سلیمانی در عراق
کد خبر: 4024790
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲

برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت سالگرد سردار سلیمانی در عراق

شب گذشته هشتم دی ماه محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ایرانی در شهر العماره عراق و به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش ایکنا، اعضای کاروان قاریان و حافظان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران که طی روزهای گذشته و در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس به کشور عراق اعزام شده‌اند، طی روزهای گذشته به اجرای محفل انس با قرآن در شهرها و استان‌های مختلف این کشور پرداختند.

بر همین اساس برخی اعضای این گروه در شهر العماره استان میسان عراق، حضور یافته و محفل انس با قرآن با حضور مردم این شهر برگزار کردند.

در این محفل نورانی كه مورد استقبال باشکوه مردم شهر العماره قرار گرفت؛ شجاع زویدات، حافظ بین المللی و سید فؤاد شوكاوی، قاری ممتاز کشوری به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

یادآور می‌شود کاروان قاریان و حافظان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران متشکل از ابراهیم فلاح تبسم چهره، یوسف ایزدی، رعد آلبوغبیش، سعید پرویزی، سیدجاسم موسوی، سیدفؤاد شوکاوی، وحید وکیلی، سیدمصطفی حسینی، هادی اسفیدانی و شجاع زویدات از سوم دی ماه عازم کشور عراق شده و تا سیزدهم این ماه در پنج استان کشور عراق بیش از 90 محفل انس با قرآن کریم را برگزار می‌کنند.

در ادامه تصاویری از محفل روز هشتم دی ماه بارگذاری شده است.

انتهای پیام
captcha