برگزاری محافل قرآنی در پادگان‌های حشدالشعبی + فیلم و عکس
کد خبر: 4023818
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

برگزاری محافل قرآنی در پادگان‌های حشدالشعبی + فیلم و عکس

اعضای کاروان قرآنی کشورمان اعزامی به عراق طی روزهای گذشته به اجرای محفل در پادگان‌های حشدالشعبی پرداختند. برگزاری محفل انس با قرآن در میان سران عشایر شهر نهروان از دیگر برنامه‌های این کاروان در روزهای گذشته بوده است.

به گزارش ایکنا، اعضای کاروان قاریان و حافظان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران که طی روزهای گذشته و در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس به کشور عراق اعزام شده‌اند، طی روزهای گذشته به اجرای محفل انس با قرآن در پادگان‌های حشدالشعبی پرداختند.

بر همین اساس در این محافل شجاع زویدات، حافظ کل قرآن و دارنده رتبه نخست مسابقات بین‌المللی قرآن ایران در رشته حفظ کل قرآن کریم و نیز هادی اسفیدانی، قاری ممتاز کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداختند.

برگزاری محفل در شهر نهروان از توابع استان بغداد یکی دیگر از برنامه‌های این کاروان بود که با حضور سران عشایر این شهر برگزار شد.

اعضای این کاروان متشکل از ابراهیم فلاح تبسیم چهره، یوسف ایزدی، رعد آلبوغبیش، سعید پرویزی، سیدجاسم موسوی، سیدفؤاد شوکاوی، وحید وکیلی، سیدمصطفی حسینی، هادی اسفیدانی و شجاع زویدات است.

این افراد از روز سوم تا سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بیش از 90 محفل انس با قرآن در پنج استان کشور عراق اجرا می‌کنند. هر کدام از اعضای این کاروان در گروه‌های چند نفره عازم استان‌های مختلف عراق شده‌اند.

در ادامه تصاویری از برگزاری محافل در پادگان‌های حشدالشعبی و نیز شهر نهروان بارگذاری شده است.

انتهای پیام
captcha