لزوم جهاد تبیینی برای مقابله با جنگ رسانه‌‌ای دشمن
کد خبر: 4019668
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶

لزوم جهاد تبیینی برای مقابله با جنگ رسانه‌‌ای دشمن

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند همه‌ دستاوردهای ما را نادیده بگیرد و به ضد خود تبدیل و ما را از انقلاب پشیمان کند تصریح کرد: اگر دیر بجنبیم و هوشمندانه رفتار نکنیم، جریان عملیات روانی دشمن روی افکار عمومی جامعه اثر می‌گذارد.

سردار سرتیپ‌ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از کرمان سردار سرتیپ‌ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه، 18 آذر ماه در چهارمین همایش «رزمندگان فرهنگی تبلیغی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان کرمان» که در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد، بیان کرد: تاریخ کرمان و لشکر 41 ثارالله را می‌توان به دو مقطع قبل و بعد از شهادت سردار سلیمانی تقسیم‌بندی کرد زیرا امروز به برکت عظمت این شهید کرمانی‌ها را با نگاه جدیدی می‌بینند.

وی با بیان اینکه در آینده مزار حاج قاسم یکی از حرم‌های بسیار پر زوار خواهد بود، تصریح کرد: مقام معظم رهبری چندین بار از افتخارات لشکر ۴۱ ثارالله نام بردند و تجلیل کردند و اگرچه کارهای خوبی در معرفی لشکر و شهدای شاخص شده و موزه معظمی به همت حاج قاسم راه اندازی و فیلم‌ها و کتاب‌هایی تولید شده است اما بستر برای کارهای دیگر فراهم است که باید انجام شود.

شریف با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند همه‌ دستاوردهای ما را نادیده بگیرد و به ضد خود تبدیل و ما را از انقلاب پشیمان کند و با امپراتوری رسانه‌ای امید را از جامعه ما بگیرد، تصریح کرد: اگر دیر بجنبیم و هوشمندانه رفتار نکنیم، جریان عملیات روانی دشمن روی افکار عمومی جامعه اثر می‌گذارد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما نتوانستیم تصویر واقعی حداقل از دوران پهلوی به جامعه خود ارائه بدهیم، تصریح کرد: حتی یک تصویر واقعی از جمهوری اسلامی هم با همه مشکلاتی که بوده ارائه ندادیم.

شریف با اشاره به بخشی از پیشرفت ۴۰ ساله نظام در زمینه‌های مختلف، بر ضرورت جهاد تبیینی به عنوان یک رسالت تأکید کرد و گفت: یکی از ثمرات جهاد تبیینی مقابله با روندی است که دشمن طی می‌کند تا ما را از انقلاب پشیمان و نسبت به آینده نا امید کند.

وی با اشاره به 200 هزار شهید، بیان کرد: هرکشوری یک نفر از اینها را داشته باشد از او چنان الگوسازی می‌کند که آن کشور را سال‌ها سر پا نگه دارد. ما وظیفه داریم اینها را در جهاد تبیینی به افکار عمومی عرضه کنیم زیرا دشمن داشته‌های ما را کوچک و نداشته‌های ما را برجسته جلوه می‌دهد اما پایه‌های کشور مستحکم و زیرساخت‌ها در گام اول محکم شده و اگر گام دوم انقلاب اساسی و خردمندانه برداشته شود آن وقت دنیا در مورد کارآمدی تئوری ولایت فقیه و هنر ملت ایران می‌تواند قضاوت کند.

شریف با بیان اینکه بعد از شهادت حاج قاسم کرمان با سیل جمعیت زوار او مواجه است و باید این مکتب را خوب ارائه کنیم، تصریح کرد: امروز کسانی در مورد شخصیت او سراغ می‌گیرند که آدم تعجب می‌کند. اخیراً یک آمریکایی حرف معناداری زد و گفت «برای این او ( حاج قاسم) را ترور کردیم که حلقه واسطه ملت با حکمرانی و حکومت را قطع کنیم» و این موضوع حاکی از قدرت نرم افزای و جایگاه حاج قاسم و عمق مکتب و شخصیت او است. 

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خون حاج قاسم  توان جدیدی به امت اسلامی داد، گفت: رژیم صهیونیستی در 70 سال گذشته هیچوقت در معرض این تهدیدات نبوده و در معرض فروپاشی است. فلسطینی‌ها، سوری‌ها و لبنانی‌های امروز، مردمان دیروز نیستند.

شریف تصریح کرد: شهید سلیمانی اسطوره‌ای به تمام معنا و الگویی تمام عیار برای نسل امروز و فردای بشریت است و بیان خاطرات و مکتوب کردن آن و ثبت و ضبط اینها و کار فکری و فرهنگی و تولیدات فرهنگی، کمک به معرفی این شخصیت و الگوسازی برای جامعه است که سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد.

انتهای پیام
captcha