تبدیل وضعیت 241 نفر از کارکنان جامعه ایثارگری در اردبیل
کد خبر: 4015267
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

تبدیل وضعیت 241 نفر از کارکنان جامعه ایثارگری در اردبیل

شهردار اردبیل، از تبدیل وضعیت و به کارگیری 241 نفر از کارکنان جامعه شاهد و ایثارگر در شهرداری اردبیل، خبر داد.

محمود صفری شهردار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمود صفری، شهردار اردبیل، یکم آذرماه،‌ در نشست با مدیرکل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، اظهار کرد: همه ما مدیون جامعه شاهد و ایثارگر هستیم و اگر مشکلی از جامعه ایثارگر حل شود، به همان اندازه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه موفق می‌شویم.

وی، به نگهداری از گلزارها و تابلوهای مزین به تصاویر شهدا در سطح شهر، مرمت و بازسازی مزار مطهر شهدا واقع در آرامستان‌های اردبیل و بکارگیری جامعه ایثارگری در بخش های مختلف قول مساعد داد.

شهردار اردبیل، از تبدیل وضعیت و به کارگیری 241 نفر از کارکنان جامعه شاهد و ایثارگر در شهرداری اردبیل خبر داد و گفت: درصدد هستیم زمینه حمایت از کارکنان بنیاد شهید استان را بیش از پیش توسعه بخشیده و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

در ادامه، یاسر شاهی، مدیرکل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، نیز با قدردانی از اقدامات اخیر شهرداری اردبیل در رسیدگی به امور جامعه شاهد و ایثارگران، بیان کرد: شهرداری‌ها یکی از ارگان‌های مهم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و همیشه کمک حال بنیاد بوده‌اند و امید می‌رود در این راه ثابت قدم بمانند.

وی، خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگر را افتخار بزرگی برای مجموعه بنیاد دانست و عنوان کرد: خدمت به جامعه ایثارگری روحیه آدم را صیقل می‌دهد، چرا که جنس شهید پاک و همچون آب روان است و قلب و روح‌ها را صفا می‌بخشد.

انتهای پیام
captcha