توزیع ۵۷۰ بسته معیشتی و کمک مومنانه بین نیازمندان در اردبیل
کد خبر: 4013711
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

توزیع ۵۷۰ بسته معیشتی و کمک مومنانه بین نیازمندان در اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، از توزیع ۵۷۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان در سطح استان خبر داد.

هلال احمربه گزارش ایکنا از اردبیل، عزت‌اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، 25 آبان‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت و منابع جمعیت استان و توان خیرین و داوطلبان اقدام به تهیه بسته‌های غذایی برای توزیع در بین خانواده‌های متاثر از بیماری کرونا و نیازمند گردید.

وی، با بیان اینکه این بسته‌ها از طریق خانه‌های هلال شعب، در مناطق کم برخوردار ۱۰ شهرستان استان بین افراد نیازمند توزیع شد، افزود: این جمعیت با انجام کار‌های عام‌المنفعه باعث ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و سنت‌های حسنه اسلامی با حفظ کرامت انسانی نیازمندان در زمینه تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه اقدام کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان با اجرای طرح‌های غربالگری در ورودی و خروجی شهرها، ناظران سلامت، طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در راستای پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا اقدام نموده است.

وی ادامه داد: این جمعیت در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در زمینه تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه طی سال ۹۹ و ۱۴۰۰ هم در چندین مرحله اقدام به توزیع ۸ هزار و ۱۴۴ بسته به ارزش ۴ میلیارد و ۷۲ میلیون تومان کرده است.

انتهای پیام
captcha