مشکلات معیشتی و آب روستاهای نیر برطرف می‌شود
کد خبر: 4012155
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

مشکلات معیشتی و آب روستاهای نیر برطرف می‌شود

استاندار اردبیل، گفت: با توجه به مشکلات موجود در ۵ روستای شهرستان نیر، نیاز است تا اقدامات لازم برای تامین اعتبار سد میمند و حل مشکلات اراضی منطقه مبنای کار باشد.

رضازاده// مشکلات معیشتی و حوزه آب روستاهای نیر برطرف می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، ۱۹ آبان ماه، در بازدید از روستای میمند شهرستان نیر و دیدار با خانواده شهید علی نوعی، اظهار کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا برای ما موهبتی بزرگ و مهم است که نباید از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ شود.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا جزو اولویت‌های اساسی بوده و از مسئولان درخواست داریم تا مشکلات معیشتی و مالی و حمایت‌های معنوی از آن‌ها را با جدیت مبنای کار قرار دهند.

استاندار اردبیل، در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر سد معیشتی روستای میمند مشکل‌ساز شده که باید هر چه سریع‌تر تامین اعتبار شود.

عاملی، تصریح کرد: اجرای طرح‌های بازنگری و نقشه‌برداری طرح هادی در صورت لزوم و حل مشکلات موجود در این زمینه اولویت اساسی بوده که بایستی در دستور کار باشد.

وی اظهار کرد: درصدد هستیم با حل مشکلات موجود در روستاهای شهرستان نیر به خصوص در حوزه تامین آب و حل مسائل اراضی معارض‌دار مشکلات مردم منطقه هر چه سریع‌تر برطرف شود.

انتهای پیام
captcha