فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مدارس تقویت شود
کد خبر: 4009769
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶

فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مدارس تقویت شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس خواستار تقویت فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مدارس استان شد تا طراوت و نشاط به کالبد آموزش و تدریس نفوذ کند.

جهان‌بخش بانشی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، جهان‌بخش بانشی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس امروز، 10 آبان در آیین تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره فرهنگی ـ هنری آموزش و پرورش استان گفت: فعالیت‌های فرهنگی و هنری باید در مدارس تقویت شود تا طراوت و نشاط به کالبد آموزش و تدریس نفوذ کند و فرایند تعلیم و تربیت جذاب و پویا باشد.

وی همچنین تأکید کرد: اتحاد و انسجام در حوزه فرهنگی هنری استان باید به مانند گذشته برای پیشبرد اهداف این حوزه روز به روز تقویت شود.

بانشی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری بهینه از فضاهای پرورشی و اردوگاهی خوب استان بتوانیم فضای تربیتی آموزش و پرورش را اعتلا ببخشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس بیان کرد: در سالیان اخیر فعالیت‌های خوبی در حوزه فرهنگی ـ هنری استان صورت پذیرفته است که باعث شده است به عنوان یک قطب فرهنگی در کشور مطرح شود.

یادآور می‌شود، در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات سعید خادمی، رئیس سابق اداره فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس، هرمز جعفری به‌عنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.

انتهای پیام
captcha