توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3998134
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
از سوی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) انجام شد:

توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در چهارمحال‌وبختیاری

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا(ع) از توزیع ۴۰۰۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان چهارمحال‌وبختیاری در طی تابستان امسال خبر داد.

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با تشریح اقدامات اخیر این قرارگاه جهادی در استان، اظهار کرد: توزیع ۵۰۰ بسته اسباب‌بازی برای کودکان و نوجوانان شهرستان کوهرنگ دهستان موگویی و نیز پخت ۷۰۰۰ پُرس غذا و توزیع میان خانواده‌های نیازمند از مهم‌ترین اقدامات قرارگاه در ماه گذشته بود.

وی ادامه داد: در طی تابستان، قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در مجموع ۴۰۰۰ بسته معیشتی در میان خانواده‌های نیازمند اعم از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی و دیگر نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

حیدری تصریح کرد: قرارگاه جهادی امام رضا(ع) با تمامی دستگاه‌های دولتی تعامل داشته و بسته‌های معیشتی تهیه شده را در اختیار گروه‌های جهادی کمیته امداد، مراکز خیریه اداره اوقاف گذاشته و در این راستا، هم‌افزایی و همکاری خوبی به وجود آمده است.

وی در خصوص برنامه‌های در دست اقدام قرارگاه جهادی امام رضا(ع) استان، گفت: در حال حاضر درحال تهیه لوازم التحریر برای خانواده‌های نیازمند در استان هستیم که از همه خیران و مسئولان دعوت می‌شود برای تهیه و آماده‌سازی لوازم التحریر این قرارگاه را یاری کنند.

انتهای پیام
captcha