پروانه‌ها به ایستگاه پایانی نزدیک شدند + آنونس
کد خبر: 3997196
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

پروانه‌ها به ایستگاه پایانی نزدیک شدند + آنونس

تصویری‌برداری سریال «در کنار پروانه‌ها» ساخته داریوش یاری آخرین روزهای فیلمبرداری را در لاهیجان پشت سر می‌گذارد.

داریوش یاری، کارگردان سریال دینی «در کنار پروانه‌ها» در گفت‌‌و‌گو با ایکنا، با بیان اینکه این سریال تلویزیونی هم‌اکنون آخرین مراحل تصویربرداری را در لاهیجان پشت سر می‌گذارد، اظهار کرد: این مجموعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تلاش دارد آخرین مراحل فیلمبرداری را پشت سر ‌گذارد. این کار هم اکنون از شبکه دوم سیما روی آنتن است.

وی افزود: این سریال قرار بود پیشتر محرم روی آنتن رود اما کرونا پخش مجموعه را تا حدی به تعویق انداخت. این کار بر برخورداری از مضمونی دینی تلاش دارد تا جدا از روایت یک قصه، برای تماشاگر پیامی ارزشمند به همراه داشته باشد.

یاری تاکید کرد: بهروز مفید تهیه این سریال را بر عهده دارد. فضای کلی داستان این سریال محوریت قرآنی دارد و بعد محور محرمی. سریال با خوابی که گویای یکی از آیه‌های قرآن است آغاز می‌شود و تا پایان همان آیه است که راز داستان را باز می‌کند.

پروانه معصومی، برزو ارجمند، محمود جعفری، شهین تسلیمی، مهران رجبی، خسرو شهراز، کاوه سماک‌باشی، مجید پتکی، وحید رحیمیان، الناز اسماعیلی، محمدعلی صادق‌حسنی، دانیال محمودنیا، فرناز زوفا، علی مجلسی، مهرداد بخشی، بیتا سحرخیز، نگار عابدی، نسرین بابایی و... در این سریال نقش آفرینی کرد‌ه‌اند.

سریال ۳۰ قسمتی «در کنار پروانه‌ها»، هرشب ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه دو سیما منتشر می‌شود و در ساعات ۲:۲۰ بامداد، ۸:۵۰ صبح و ۱۶:۲۰ بعد از ظهر هم تکرار و بازپخش آن است. تدوین و ساخت موسیقی در کنار پروانه‌ها هم همزمان با پخش آن درحال انجام است. خوانندگی تیتراژ سریال هم برعهده احسان خواجه امیری است.

دیگر عوامل سریال عبارتند از؛ سرپرست نویسندگان: امیرمحمد عبدی، نویسندگان: علی حمیدنژاد و سید حسن حسینی و سعید عبدی، دستیار یک کارگردان: رضا لشکری،  مدیر برنامه‌ریزی: پوریا کریمی،  مدیر فیلمبرداری: حسین ناظریان، مدیر صدابرداری: محمدرضا مرتضایی،  مدیر تولید: حسین باقریان، مدیر تدارکات: مسعود مهدوی، منشی صحنه: ایلار تقوی، عکاس: فرزاد اسدیان، مدیر امورمالی: فریبا قشلاقی، طراح چهره پردازی: آرمین اسماعیلی، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، طراح لباس: سعید اهنگرانی، آرتا علوی.

انتهای پیام
captcha