اهدای 100 رأس گوسفند قربانی به حسینیه اعظم زنجان
کد خبر: 3991327
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
از سوی یک خیر انجام شد؛

اهدای 100 رأس گوسفند قربانی به حسینیه اعظم زنجان

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اجرای طرح نذر نیابتی، گفت: یک خیر 100 رأس گوسفند را برای ذبح در حسینیه اعظم زنجان اهدا کرد.

اهدای 100 رأس گوسفند قربانی به حسینیه اعظم زنجانمجتبی شهامی، مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: همه ساله عاشقان از سراسر ایران و حتی کشورهای دیگر، نذورات خود را به حسینیه اعظم زنجان که دومین قربانگاه جهان است، تقدیم می‌کنند و امسال هم یک خیر تعداد 100 رأس گوسفند را به این حسینیه اهدا کرد.

وی به طرح نذر نیابتی قربانی اشاره کرد و گفت: عزاداران حسینی در صورت عدم امکان مراجعه مستقیم به حسینیه اعظم زنجان جهت تحویل گوسفندان نذری زنده و ذبحی، پول گوسفند و سایر نذورات خود می‌توانند از طریق نیابتی و تماس با شماره ۳۳۳۲۳۰۳۰(۱۰ خط) و یا واریز اینترنتی اقدام به ادای نذر خود کنند.

این مسئول اظهار کرد: در سال جاری تعداد چهار دفتر در اطراف مسجد حسینیه اعظم اقدام به جمع‌آوری نذورات نقدی و غیرنقدی و نیز نیابتی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی می‌کنند که این گروه‌ها از ساعت ۸ تا ۲۳ از اول ماه محرم‌الحرام در خدمت سوگواران و عزاداران حسینی بوده و در روز یوم‌العباس هم 60 گروه در نقاط مختلف شهر و میادین اصلی مستقر هستند.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان یادآور شد: سال گذشته سه میلیارد و 891 میلیون تومان نذورات در این حسینیه جمع‌آوری شد. یک هزار و 885 رأس دام نیز به‌طور زنده و 686 رأس دام نیز در طرح نذر نیابتی به حسینیه اعظم زنجان اهدا شد.

وی همچنین از پویش توزیع پرچم خبر داد و افزود: با توجه به شیوع کرونا و امکان‌پذیر نبودن حضور همه مردم در آیین‌های عزاداری هر خانه نماینده حسینیه است و با توزیع پرچم توسط خادمان و نصب آن در درب منازل مردم همه در این عزاداری سهیم می‌شوند.

انتهای پیام
captcha