عنایت ویژه شهدا مهم‌ترین عامل نصرت الهی در انتخابات بود
کد خبر: 3980792
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

عنایت ویژه شهدا مهم‌ترین عامل نصرت الهی در انتخابات بود

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: عنایت ویژه شهدا به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی مهم‌ترین عامل نصرت الهی در انتخابات بود.

رضازاده// مهم‌ترین عامل تحقق نصرت الهی در انتخابات عنایت ویژه به شهداستبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار پاسدار جلیل بابازاده‌قانع، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، هشتم تیرماه، در دیدار با کارکنان صدا و سیمای اردبیل، اظهار کرد: انعکاس رویدادهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با تلاش شبانه‌روزی کارکنان رسانه به تحقق حماسه انتخابات کمک شایانی کرد.

وی با اشاره به این که عنایت ویژه شهدا به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی مهم‌ترین عامل نصرت الهی در انتخابات بود، بیان کرد: به خاطر هجمه‌های دشمنان و استکبار جهانی مردم پیروز واقعی صحنه انتخابات شدند که این مهم در سایه کار جهادی رقم خورده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: مردم با حضور گسترده در صحنه انتخابات به دنیا نشان دادند که هیچ دغدغه و نگرانی نمی‌تواند آن‌ها را از عمل به وظایفشان غافل کند و دشمنان همیشه جواب دندان‌شکنی به خاطر حضور مردم در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور دریافت می‌کنند.

بابازاده بیان کرد: خوشبختانه حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای نشان دهنده روش‌ها و منش‌های شهدا و ایثار و مردانگی و عشق به وطن بود که توفیق الهی بر این خواهد بود که بتوانیم در کنار همدیگر به عنوان سرباز و خادم عمل کرده و پیشروزی بزرگی را نصیب کشورمان کنیم.

وی تصریح کرد: خدمت صادقانه و عمل خالصانه و خاشعانه رمز موفقیت در ایران اسلامی است و این بار نوبت مسئولان و دولتمردان بوده تا جواب خوبی مردم را با خوبی پس داده و برای رفع مشکلات جامعه گام‌های اساسی و هدفمند بردارند.

انتهای پیام
captcha