اعلام برنامه‌های عمومی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران
کد خبر: 3976110
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

اعلام برنامه‌های عمومی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران

برنامه‌های عمومی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران ارائه می‌شوند که برای بهره‌مندی از مباحث آن نیاز به ثبت‌نام نیست.

به گزارش ایکنا، برنامه‌های عمومی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران، برنامه‌هایی هستند که برای شرکت در آن‌ها نیاز به ثبت‌نام نیست، ولی برای استفاده از برنامه و کلاس‌های تخصصی باید از طریق ارتباط با مدارس تخصصی زیر مجموعه مجمع مدارس دانشجویی اقدام شود. در ادامه نگاهی به برنامه‌های عمومی جاری مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران داریم.

در روزهای یکشنبه، از ساعت 7 تا 8:30 کلاس رشد برگزار می‌شود که از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/zgoldani14/quranschool.140012 در دسترس قرار می‌گیرد، همچنین نشست پژوهشی رسول امت‌ساز نیز از ساعت 18:30 با تدریس چیت‌چیان برپا می‌شود و علاقه‌مندان با استفاده از لینک https://ble.ir/madresedoa می‌توانند به آن ورود پیدا کنند.

روزهای دوشنبه کلاس حُسن‌گزینی و برنامه‌ریزی از منظر سوره‌ها ساعت ۸ صبح برپا می‌شود و نشانی ورود به جلسه نیز https://www.skyroom.online/ch/zgoldani14/quranschool1400 است. جلسات تصویرسازی از صدر اسلام نیز از ساعت 21 با حضور احمدرضا اخوت و رجبعلی به صورت پخش زنده از کانال https://ble.ir/madresedoa پخش می‌شود. کلاس حُسن‌گزینی و برنامه‌ریزی از منظر سوره‌ها نیز ساعت ۸ با ارائه مهدیه ادیب و قنبری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به منظور شرکت در آن می‌توانند از لینک https://www.skyroom.online/ch/zgoldani14/quranschool1400 استفاده کنند.

مطالعه سوره‌های مفصلات (سوره مبارکه ق تا انتهای جزء 30) ویژه بانوان با توجه به استخراج نکات طهارتی و بررسی واژگان سوره‌ها نیز از برنامه‌های روزهای سه‌شنبه است که از ساعت 10 تا 12 برگزار می‌شود و لینک  https://vc.quranetratschool.org/morore-tadabori-soreha-mad-oloom-payeh نشانی ورود به این جلسه است. همچنین در این روز مجموعه نشست‌های موضوعی جهت آشنایی بیشتر با مخلوقات و قوانین هستی از دیدگاه علوم پایه و مهندسی نیز از ساعت 18:30 تا 19:30 برپا می‌شود و از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/elmshahr/madreseolumpaye در دسترس قرار می‌گیرد.

کلاس المیزان‌خوانی نیز روزهای سه‌شنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در کانال کلاس المیزان‌خوانی به نشانی https://ble.ir/almizaan برپا می‌شود و نشانی ورود به این جلسه نیز https://vc.quranetratschool.org/almizan-khani است.

در روزهای چهارشنبه نیز جلسه هیئت قرآن و عترت(ع) در محضر سوره مبارکه محمد(ص) با سخنرانی احمدرضا اخوت از ساعت 18:30 از طریق ble.ir/join/MzZhZDJiND به صورت پخش زنده منتشر می‌شود.

کلاس خیرگزینی نیز چهارشنبه‌ها از ساعت ۷ تا ۸:۳۰ با ارائه مینو پورصالحی برگزار می‌شود و از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/zgoldani14/quranschool.140012 در دسترس قرار می‌گیرد.

برنامه‌های روز پنجشنبه‌، 13 خردادماه نیز جلسه پژوهشی صحیفه فاطمیه با موضوع تشخیص اوقات در مکتب حضرت صدیقه طاهره(س) با سخنرانی احمدرضا اخوت است که از ساعت 17 برگزار و نشانی پخش زنده در گروه ble.ir/join/ZWIzOGRlYW منتشر می‌شود.

در روزهای جمعه نیز جلسات تبیین مبانی فهم قرآن با سخنرانی احمدرضا اخوت از ساعت 11 برگزار می‌شود و نشانی ورود به جلسه نیز https://www.skyroom.online/ch/dejbakhsh/mabani است.

انتهای پیام
captcha