8 کرسی تلاوت در سیستان و بلوچستان برگزار شد
کد خبر: 3968397
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
در ماه مبارک رمضان؛

8 کرسی تلاوت در سیستان و بلوچستان برگزار شد

هشت کرسی تلاوت قرآن با عنوان «بر بال فرشتگان» ویژه شهدای سیستان و بلوچستان برگزار شد.

سیدمهدی پورموسوی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان اتحادیه گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، هشت کرسی تلاوت با حضور قاریان ممتاز استانی از اول تا 17 ماه مبارک رمضان، درب منازل شهدای استان با حضور خانواده‌های آنها برگزار شد.

پورموسوی ادامه داد: این کرسی‌ها با همکاری اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان و شهرداری زاهدان و شناسایی و معرفی شهدا از سوی اداره‌کل بنیاد شهید استان و معاونت فرهنگی سپاه سلمان استان برپا شد.

8کرسی تلاوت با عنوان «بربال فرشتگان» برگزار شدوی بیان کرد: همچنین طی مراسمی از سوی مؤسسه فجرآفرین زاهدان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، از دختران روزه اولی‌ تجلیل به عمل آمد و طی این مراسم به ۱۲ نفر از دختران حاضر هدایایی اهدا شد.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: همچنین طی این ایام مؤسسات به صورت خودجوش برنامه‌هایی چون جزءخوانی قرآن، کارگاه‌های بیان احکام و تفسیر آیات، محافل قرآنی برگزار کردند. همچنین مراسم شب‌های احیا را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha