جشنواره مجازی «عطر قرآن» تمدید شد
کد خبر: 3967292
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵

جشنواره مجازی «عطر قرآن» تمدید شد

جشنواره مجازی عطر قرآن تا 18 اردیبهشت‌ماه، مصادف با بیست و پنجم ماه مبارک رمضان تمدید شد.

به گزارش ایکنا، با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران با همکاری معاونت قرآنی شهرداری منطقه ۴، حوزه مقاومت بسیج ۱۵۱ قدس و کانون فرهنگی تبلیغی رشد معنوی جشنواره مجازی عطر قرآن را در دو بخش بزرگسالان و کودک و نوجوان برگزار می‌کند.
 
جشنواره مجازی عطر قرآن در دو بخش بزرگسالان با موضوعاتی همچون، تفسیر قرآن کریم، تلاوت تحقیق، مبانی قرآنی بیانیه گام دوم انقلاب و همخوانی قرآنی و در بخش کودک و نوجوان با موضوعاتی همچون نقاشی، بلبلان وحی، همخوانی قرآنی، گلبانک مؤذن و سرود‌های قرآنی برپا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از جزئیات ثبت‌نام و نحوه ارسال آثار از طریق عضویت در کانال عطر قرآن به نشانی etr_quran@ در شبکه‌های اجتماعی ایتا و سروش اقدام کنند.
 
مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان سی‌ام فروردین‌ماه سال جاری اعلام شده بود که تا 18 اردیبهشت‌ماه مصادف با 25 رمضان تمدید شد.

گروه‌های سرود و همخوانی می‌توانند آثار خود با موضوعاتی از قبیل، ماه مبارک رمضان، مناجات‌خوانی، قرآن، میلاد امام حسن مجتبی‌(ع)، امام علی‌(ع)، لیالی قدر و عید سعید فطر را به صورت صوتی و تصویری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
 
برگزیدگان این جشنواره در ایام عید سعید فطر، تجلیل می‌شوند.
انتهای پیام
captcha