جشنواره رادیویی چلچراغ طلیعه آشنایی مردم با حضرت شاهچراغ است
کد خبر: 3960269
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
پیام دارابی/

جشنواره رادیویی چلچراغ طلیعه آشنایی مردم با حضرت شاهچراغ است

علی دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی پیامی را به دومین جشنواره ملی رادیویی چلچراغ شیراز صادر کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، علی دارابی پیامی را به دومین جشنواره ملی رادیویی چهلچراغ شیراز صادر کرد.

معاون امور استان‌های رسانه ملی در این پیام با اشاره به اینکه شیراز شهر بارگاه ملکوتی امین ولایت حضرت احمد بن موسی(ع) و ماوای امامزادگان جلیل القدر و شهیدان سرو قامت است اظهار کرد: «رهبر فرزانه انقلاب این شهر را سومین حرم اهلبیت (علیهم السلام) نامگذاری نمودند که به فرجام رساندن و عینیت بخشیدن به آن نیازمند همفکری، هم آوایی و هم صدایی همه فرهیختگان، اهل فرهنگ، هنر و رسانه، مسئولین و متولیان و اساتید ارجمند حوزه و دانشگاه است و در این میان معاونت امور استان‌های سازمان و صدا و سیمای مرکز فارس پیشگام این ضرورت بایسته هستند.

برگزاری دومین دوره جشنواره ملی رادیویی چلچراغ شیراز با حضور هزار اثر رسانه‌ای و مردمی از سراسر کشور نشان‌دهنده سعی بلیغ و همت ستودنی همکاران عزیز در این راستاست.

همچنین این رویداد مهم فرهنگی و رسانه‌ای می‌تواند مقدمه‌ای برای گسترش و تبیین ویژگی‌های آن حضرت در میان ارادتمندان باشد. از خداوند متعال برای بانیان، حامیان و برگزار‌کنندگان این جشنواره به ویژه حضرت آیت الله دژکام نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، جناب آقای دکتر رحیمی استاندار محترم فارس و همکاران خود در همه مراکز صدا و سیما بالاخص صدا و سیمای مرکز فارس که با همت عالی دومین جشنواره چلچراغ را به فرجام رساندند و نیز کلیه هنرمندانی که با آثار ارزشمند خود گرمابخش این جشنواره بودند دوام توفیقات را مسئلت می‌‌کنم.»
دومین جشنواره ملی رادیویی چلچراغ شیراز ۲۶ اسفند امسال با تقدیر از برترین‌ها در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (علیه السلام) به کار خود پایان داد. در آیین پایانی این جشنواره از ۴۹ اثر برگزیده در بخش های مختلف تقدیر شد.
این آثار در قالب‌های نمایش بلند و کوتاه، مینی فیچر، آنونس، مسابقه رادیویی، مستند گزارشی، داستان کوتاه، متن رادیویی، برنامه‌های ترکیبی، چاوش خوانی، مستند تحقیقی، پادکست، گزارش و عکس و برنامه‌های ابداعی رادیو نما و فضای مجازی شامل عکس‌نگاشت و اینفوگرافی در دو رده رادیوهای سراسری و رادیویی مراکز استان‌ها و آثار آزاد مردمی بودند.

سید تقی سهرابی؛ مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس خبر داد ۸۹۵ اثر رادیویی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در نهایت ۴۹ اثر برگزیده و در مراسم پایانی تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی به صاحبان آنها اهدا شد.

انتهای پیام
captcha