تمامی دستاوردهای انقلاب اسلامی ریشه قرآنی دارد
کد خبر: 3952849
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

تمامی دستاوردهای انقلاب اسلامی ریشه قرآنی دارد

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اینکه تمام دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی ریشه قرآنی دارد، گفت: سردار شهید سلیمانی و همه شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم تربیت یافته سفره قرآن و اهل بیت(ع) هستند.

تمامی دستاوردهای انقلاب اسلامی ریشه قرآنی داردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدعلی فقیه، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان شب گذشته، ۱۹ بهمن‌ماه، در محفل انس با قرآن در آستان مقدس امام زاده سیدحمزه(ع) تبریز، با اشاره به اینکه تمام دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی ریشه قرآنی دارد، گفت: سردار شهید سلیمانی و همه شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم تربیت یافته سفره قرآن و اهل بیت (ع) هستند. اما هنوز به طور کامل دستورات و راهنمای قرآن در جامعه عملی نشده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی رخدادی بزرگ بود که منتج به تشکیل نظامی اسلامی شد که علیرغم همه تهدیدات، بعد از چهار دهه پایدار و قدرتمند به راه خود ادامه می دهد.

فقیه، با بیان اینکه، هیچ قدرتی نمی‌تواند با انقلاب اسلامی مقابله کند، افزود: اگر تعالیم قرآن کریم نبود، قطعاً نهضتی به نام انقلاب اسلامی شکل نمی‌گرفت. تمام شعارهایی که در سال‌های منتهی به انقلاب اسلامی داده می‌شد مبتنی بر قرآن بود.

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با تاکید بر اینکه باورهای اعتقادی و آموزه‌های دینی جامعه باید تقویت شود، اظهار کرد: تبیین آموزه‌های وحیانی مبتنی بر قرآن و عقل، راه مقابله با تهدیدات مذهبی نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه تمامی کامیابی‌ها، موفقیت‌ها و افتخارات در طول چهل سال گذشته در سایه سار پیروی از قرآن بوده است، خاطرنشان کرد: تمامی شکست‌ها و ناکامی‌ها نیز به خاطر فاصله گرفتن از فرهنگ و دستورات قرآن بوده و ما رعایت بایدها و نبایدهای قرآنی را به نحو احسن مورد توجه قرار ندادیم.

انتهای پیام
captcha