۸۱ ویژه‌‌برنامه قرآنی در چهارمحال‌و‌بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3951056
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
همزمان با دهه فجر؛

۸۱ ویژه‌‌برنامه قرآنی در چهارمحال‌و‌بختیاری برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌و‌بختیاری از برگزاری ۸۱ ویژه برنامه قرآنی همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر کارگر، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌و‌بختیاری، در گفت‌‌و‌گو با ایکنا از چهارمحال‌و‌بختیاری، اظهار کرد: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی از سوی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، همایش «سیره فاطمی، مکتب قرآنی و منزلت زن در انقلاب اسلامی» ویژه بانون در استان برگزار می‌شود.

کارگر برگزاری محافل قرآنی کوچک در مساجد، حسینیه‌ها و فضای مجازی از سوی مراکز امور قرآنی، انتشار پنج فایل قرائت قرآن و استفاده از ظرفیت قاریان استان در این راستا با عنوان تلاوت فجر، انتشار چندین فایل تفسیر فجر در خصوص انقلاب اسلامی با محوریت قرآنی را از جمله برنامه‌های شاخص این ایام برشمرد و گفت: کارگاه سه روزه با عنوان «سبک زندگی قرآنی» در روزهای 15، 16 و 17 بهمن‌ماه با حضور اساتید دعوت شده از تهران در محل ساختمان قرارگاه فرهنگی بانوان شهرکرد واقع در خیابان کاشانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان از برگزاری نشست‌های تبیین دستاوردهای انقلاب و بیانیه گام دوم در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان 42 نشست را در این راستا پیش‌بینی‌ کرده که قرار است 10 نشست آن از سوی جامعه قرآنی انجام شود.

وی ادامه داد: در مکان‌هایی که ظرفیت وجود دارد به صورت حضوری، در غیر این صورت برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شوند.

کارگر از آزادی هشت زندانی زن جرائم غیر عمد به همت قرارگاه فرهنگی بانوان خبر داد و بیان کرد: این کار مشارکت در بدهی زندانیان جرائم غیر عمد بوده که قرار است روز میلاد حضرت زهرا(س) آزاد شوند.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی و نقاشی برای کودکان، پخش کلیپ و ختم قرآن کریم در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های متنوع دهه فجر از سوی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان برشمرد.

انتهای پیام
captcha