شهید سلیمانی آینه تمام‌نمای اسلام بود
کد خبر: 3945438
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱

شهید سلیمانی آینه تمام‌نمای اسلام بود

مدیر شبکه تلویزیونی قدس‌تی‌وی ترکیه با اشاره به اینکه سردار سلیمانی پناه جنگ‌زده‌ها و ملت‌های تحت اشغال بود، گفت: در وجود سردار سلیمانی، امید و آرزوهای مسلمانان را می‌دیدیم، سردار سلیمانی آینه تمام‌نمای اسلام و نمونه متجلی شده از «قهرمان اسلام» بود.

سردار سلیمانی آیینه تمام نمای اسلام بودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، نورالدین شیرین، مدیر شبکه تلویزیونی «قدس تی وی» ترکیه امروز، 14 دی‌ماه، در وبینار علمی «مکتب شهید سلیمانی» که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه او تنها فرزند ایران نیست، بلکه فرزند امت اسلام است، گفت: سردار سلیمانی فقط در یک جبهه و متعلق به یک کشور نبود، او همراه تمامی جبهه‌ها بود و به رزمندگان روحیه می‌داد.

وی اظهار کرد: چنانچه حضرت امیرالمونین(ع) لقب اسدالله را داشتند، سردار سلیمانی نیز در عصر حاضر این خصلت را به شکل زیبا نشان داد و او حقیقتا شیر خدا بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی شاید در اصل یک نفر باشد، اما او یک امت است، گفت: او هدف و آرمان‌های انقلاب را در وجود خود تجسم کرده و پروژه‌های امپریالیسم و صهیونیست را باطل کرد.
شیرین، با اشاره به اینکه سردار سلیمانی پناه جنگ‌زده‌ها و ملت‌های تحت اشغال بود، افزود: در وجود سردار سلیمانی، امید و آرزوهای مسلمانان را می‌دیدیم، سردار سلیمانی آیینه تمام نمای اسلام و نمونه متجلی شده از «قهرمان اسلام» بود.

مدیر شبکه تلویزیونی «قدس تی وی» ترکیه با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی مدرسه فداکاری، انسان‌سازی، وحدت، مقاومت و عاشوراست و در چهره او رجایی‌ها، باهنرها، مطهری‌ها، زکزاکی‌ها و عماد مغنیه‌ها را می‌‌بینیم، ادامه داد: او یک مکتب و مدرسه خواهد ماند.

وی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی به امت اسلام و مسلمانان دنیا یاد داد که روی پای خود می‌ایستیم و با قوت و اراده خود می‌جنگیم و پیروز می‌شویم، افزود: ما هر قدر هم که دشمن، با سلاح‌های قوی داشته باشیم، باز هم ایستادگی خواهیم کرد.

شیرین، با بیان اینکه امت اسلام با شهادت سردار سلیمانی چیزهای بسیاری از دست داد، اما شهادت او یک مکتب بزرگ تشکیل داد، متذکر شد: شهادت او مژده پیروزی‌های بزرگ، آزادی قدس و نابودی رژیم صهیونیستی را داد.

انتهای پیام
captcha