رزمایش «احسان ماندگار» در قوچان برگزار شد + عکس
کد خبر: 3930526
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

رزمایش «احسان ماندگار» در قوچان برگزار شد + عکس

هشتمین مرحله رزمایش همدلی «احسان ماندگار» با توزیع یک هزار و 500 بسته مواد معیشتی در جوار آستان مقدس امامزاده سلطان ابراهیم(ع) شهرستان قوچان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، هشتمین مرحله رزمایش همدلی «احسان ماندگار» با تهیه و توزیع یک هزار و 500 بسته مواد معیشتی و غذایی به ارزش سه میلیارد ریال، همراه با ویژه‌برنامه‌های مختلف در جوار آستان مقدس امامزاده سلطان ابراهیم(ع) قوچان، با حضور معاون اوقافی، حقوقی و ثبتی اداره‌کل اوقاف خراسان رضوی، فرماندار، رؤسای ادارات، روحانیون، اعضای شورای روستاها و خبرنگاران شهرستان قوچان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذاکری، معاون اوقافی، حقوقی و ثبتی اداره‌کل اوقاف خراسان رضوی در این مراسم بیان کرد: واقفانی که در گذشته بودند اما امروز به رحمت خدا رفته‌اند، با پرودرگار خود معامله کردند و نام نیک آنها جاودانه شده است هر چند که خود در این دنیا نیستند.

وی تصریح کرد: خیلی سخت است انسان از مالی که با مشقت و زحمت به‌دست آورده چشم‌پوشی کند  اما واقفان نیک‌اندیش در این مسیر خوب آزمون دادند و مال خود را در راه خدا وقف کردند.

معاون اوقافی، حقوقی و ثبتی اداره‌کل اوقاف خراسان رضوی یادآور شد: موقوفاتی هست که بیش از هفت قرن از زمان وقف آنها می‌گذرد، واقف پرونده عملش در دنیا بسته شده است ولی اثرات و برکات وقف و نام نیک او ماندگار شده است چون با خداوند معامله کرده است.

ارائه گزارش عملکرد اوقاف قوچان توسط حجت‌الاسلام رحمانی، رئیس اداره اوقاف قوچان، مدیحه‌سرایی، تجلیل از فعالان حوزه وقف و رسانه از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
 

اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha