فرهنگ‌سرای قرآن؛ میزبان عزاداری هیئت دانش‌آموزی منتظران ظهور
کد خبر: 3917571
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

فرهنگ‌سرای قرآن؛ میزبان عزاداری هیئت دانش‌آموزی منتظران ظهور

عزاداری دهه نخست ماه محرم فرهنگ‌سرای قرآن با مشارکت هیئت دانش‌آموزی منتظران ظهور در محوطه فرهنگ‌سرا برپا می‌شود.

لیلا اکبرپور، مسئول روابط عمومی فرهنگ‌سرای قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به برنامه‌های ماه محرم این فرهنگ‌سرا اظهار کرد: مراسم عزاداری شب نخست ماه محرم با مشارکت هیئت دانش‌آموزی منتظران ظهور، هیئت محبان الائمه(ع) و مجموعه تربیتی ـ فرهنگی رأیت‌الزهرا(س) از 30 مردادماه از ساعت 20:30 تا 22 برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام علی نجارحیدری و مداحی سیدحسین جلیلیان، امیر بابک، هادی رسولی و محمد صفایی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری و ضد عفونی محوطه و ماسک زدن عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) برپا خواهد شد.

اکبرپور اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه عکس «عبرات» و در معرض نمایش قرار دادن پنجاه عکس از عکاسان حرفه‌ای از مراسم و رویدادهای پیاده‌روی اربعین سال گذشته، پویش «من حسین را دوست دارم»، معرفی آثار مکتوب عاشورایی، معرفی مقاتل معروف، عکس‌نوشته از کتاب حماسه حسینی از دیگر برنامه‌های در دست اجرای فرهنگ‌سرای قرآن است.

وی با تأکید بر اینکه بیشتر برنامه‌ها در صفحه فرهنگ‌سرا در اینستاگرام و یا کانال‌ها در پیام‌رسان‌ها و یا پایگاه اینترنتی فرهنگ‌سرا به مخاطبان عرضه می‌شود، تصریح کرد: انتشار پوستر عاشورایی با عنوان «پیام‌های عاشورا»، آثار تصویری از هنرمندانی که درباره امام حسین(ع) و عاشورا فعالیت داشته‌اند در قالب عکس‌نوشته‌ها و یا فتوکلیپ از دیگر برنامه‌های قابل ذکر است.

مسئول روابط عمومی فرهنگ‌سرای قرآن با اشاره به فعالیت نگارخانه فرهنگ‌سرا در ایام محرم اظهار کرد: طراحی فتوکلیپ عکس‌های عاشورایی از عکاسان مختلف و همچنین فتوکلیپ از پوسترهای عاشورایی از جمله این موارد است.

یادآور می‌شود، فرهنگ‌سرای قرآن در خیابان قزوین، نرسیده به سه‌راه آذری، نبش خیابان شهید کاظمی قرار دارد.

انتهای پیام
captcha