اجرای هفتمین مرحله رزمایش «کمک مؤمنانه» در گتوند
کد خبر: 3912601
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
همزمان با عید غدیرخم؛

اجرای هفتمین مرحله رزمایش «کمک مؤمنانه» در گتوند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گتوند از برگزاری هفتمین مرحله رزمایش «کمک مؤمنانه» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، سرهنگ پاسدار حسن محمودی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گتوند، پنجم مردادماه اظهار کرد: هفتمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در سه زمان مختلف در این شهرستان اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: مرحله اول این رزمایش در روز عید غدیر با توزیع بیش از ۳۰۰ بسته غذایی به ارزش سه میلیون ریال شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی و سایر مواد غذایی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از ویروس کرونا آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گتوند تصریح کرد: مرحله دوم در دهه اول ماه محرم و مرحله سوم در روز اربعین که در هر مرحله نیز ۳۰۰ بسته غذایی به ارزش سه میلیون ریال توزیع خواهد شد.

محمودی یادآورشد: خیرین و مردم مؤمن شهرستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب موکب شهدای شهرستان گتوند واریز و کمک‌های غیرنقدی را به موکب شهدا واقع در موزه دفاع مقدس سپاه ناحیه گتوند، و حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان تحویل دهند.

وی در پایان سخنان خود از همکاری خیرین، گروه‌های جهادی، مؤسسات خیریه، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان در اجرای شش مرحله قبلی رزمایش کمک مؤمنانه قدردانی کرد.

داود طهماسبی
انتهای پیام
captcha