ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی برای مداحان کردستانی
کد خبر: 3912454
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴

ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی برای مداحان کردستانی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با تأکید بر اینکه از نظر محتوایی تعدادی از مداحان پیرامون احکام شریعت و آموزه‌های عرفانی و اخلاقی اطلاعاتی ندارند، گفت: در این راستا باید با برگزاری برنامه‌های آموزشی زمینه آشنایی برای مداحان فراهم شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در نشست جمع‌بندی برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان کردستان که امروز، چهار مردادماه در تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد اظهار کرد : امروزه مداحی بین گروهی از افراد جامعه به یک صنعت درآمدزا تبدیل شده است که این خود بیشترین آسیب محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه از نظر محتوایی تعدادی از مداحان پیرامون احکام شریعت و آموزه‌های عرفانی و اخلاقی اطلاعاتی ندارند، گفت: در این راستا باید با برگزاری برنامه‌های آموزشی زمینه آشنایی برای مداحان فراهم شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به حضور کانون مداحان گذشته در مراسم تکریم و معارفه کانون مداحان جدید اعلام کرد: در این مراسم باید اعضای جدید کانون مداحان نیز توجیه شوند.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان که روز سوم مرداد در چهار حوزه انتخابیه بیجار، سنندج، قروه و کامیاران عنوان کرد: این انتخابات در فضایی سالم در استان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

حجت‌الاسلام علی رستمی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: در انتخابات کانون مد احان استان 98 نفر واجد شرایط بودند که از این تعداد 67 نفر شرکت کردند.

وی در پایان یادآور شد: در شهرستان سنندج 12 نفر واجد شرایط بودند که 9 نفر معادل 75 درصد واجدین شرایط شرکت داشتند.

انتهای پیام
captcha