مسئولان به فکر حل مشکلات و دغدغه‌های مردم باشند
کد خبر: 3907102
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
امام جمعه هیرمند:

مسئولان به فکر حل مشکلات و دغدغه‌های مردم باشند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین گزمه بیان کرد: عدم نظارت بر بازار باعث شده است تا فشار سنگینی بر مردم وارد شود که می‌طلبد برای رفع مشکلات مردم همه مسئولان و دولتمردان به میدان بیایند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین گزمه، امام جمعه هیرمند، ششم تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان پس از توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی، بیان کرد: شرایط کرونا زندگی مردم بسیار سخت کرده‌ است و خیلی از مردم حتی برای نان شب‌شان با مشکل مواجه شده‌اند؛ وظیفه دولت و مسئولان نظارت و رسیدگی بر رفع مشکلات مردم است که امیدواریم به این مهم توجه ویژه‌ای داشته ‌باشند.

وی با بیان اینکه عدم نظارت بر بازار باعث شده تا فشار سنگینی بر مردم وارد شود، گفت: وضعیت بازار کاملا بهم ریخته ‌است و متأسفانه نظارتی بر آن وجود ندارد و شاهد ضرر و زیان بسیاری از مشاغل هستیم.

امام جمعه هیرمند ادامه داد: در زمینه گرانی مسکن، خودرو، ارز و... چه کسانی باید نظارت داشته ‌باشند. لازم است برای رفع مشکلات مردم همه مسئولان و دولتمردان به میدان بیایند. مردم ولی نعمت ما و صاحبان انقلاب هستند، همچنین برای رفع مشکلات باید از توانایی‌های خود مردم به‌ویژه در زمینه تولیدات داخلی استفاده کرد.

وی افزود: دولت‌مردان باید درک کنند که ارتباط با کشورهای همسایه و مسلمان بسیار مهم است. همه جهان که آمریکا و اروپا نیست؛ سال‌ها کشور را در انتظار برجام گذاشتند در حالی که هیچ دستاوردی از برجام نداشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین گزمه در پایان گفت: سال‌های سال است که مردم شهرستان هیرمند و روستاهای تابعه، تابستان‌ها با معضل بی‌آبی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند و این مشکل هنوز رفع نشده ‌است؛ با تلاش دوستان در اداره آب و فاضلاب امیدواریم هرچه سریع‌تر مشکل کم‌آبی در شهرستان رفع شود تا شهروندان هیرمندی دیگر دغدغه این مشکل را نداشته باشند.

حسین قدس‌نیا
انتهای پیام
captcha