مبلغان دینی به مباحث آسیب‌های اجتماعی ورود کنند
کد خبر: 3906026
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳

مبلغان دینی به مباحث آسیب‌های اجتماعی ورود کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: در حال حاضر نیاز است که دستگاه‌های تبلیغی در حوزه دین، به مباحث مربوط به آسیب‌های اجتماعی ورود کنند.

ضرورت تربیت نسل جوان با آموزه‌های دینیبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، ولی‌الله حیاتی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، امروز یکم تیرماه، در جلسه تجلیل از فعالان حوزه تبلیغ دین، با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی نسل جوان را که مایه قوت کشور هستند را نشانه گرفته است، اضافه کرد: در حال حاضر امروز میدان جنگ دشمنان انقلاب اسلامی وارد مدارس و خانه‌ها شده است و باید بتوانیم با آموزه‌های دینی از نسل جوان خود محافظت کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی آموزه‌های غربی را با رنگ و لعاب فروانی در اختیار جوانان ما قرار می‌دهند، اظهار کرد: آموزه‌های دینی برای تمام شبهات بشری پاسخ دارد و این پاسخ‌ها باید به طور کامل در اختیار نسل جوان ما قرار بگیرد تا بدانند که دین برای تمام نیازهای آنان پاسخ دارد.

حیاتی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی موجود ناشی از عدم شناخت دین است، تصریح کرد: نیاز است که دستگاه‌های تبلیغی در حوزه دین، در بحث آسیب‌های اجتماعی ورود پیدا کنند و به طور قطع اگر این اتفاق رخ دهد، نتایج مثبتی به دست خواهد آمد.

حمایت700 میلیون تومانی

حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل سازمان تبلیغات استان، در ادامه این جلسه بیان کرد: در دوران شیوع کرونا ویروس 207 هیئت مذهبی در استان حمایت‌های نقدی داشتند و در رابطه با رزمایش مواسات نیز 31 موسسه قرآنی پای کار آمدند و 300 میلیون تومان نیز آورده نقدی داشتند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پنج باب دبیرستان علوم و معارف اسلامی در استان وجود دارد، اظهار کرد: حدود 500 نفر ظرفیت این دبیرستان‌ها است و به دنبال افزایش این دبیرستان‌ها در اسفراین و آشخانه نیز هستیم.

گفتنی است در پایان این جلسه از رسانه ایسنا و ایکنا به عنوان رسانه فعال در حوزه تبلیغ فرهنگی دینی، تقدیر شد.

 

انتهای پیام
captcha