اجرای مرحله دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در طرقبه شاندیز + عکس
کد خبر: 3898000
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹

اجرای مرحله دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در طرقبه شاندیز + عکس

دومین مرحله رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) با توزیع بیش از دو هزار سبد مواد غذایی و کمک معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از کرونا، در شهر و روستاهای طرقبه شاندیز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا؛ دومین مرحله رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) با توزیع بیش از دو هزار سبد مواد غذایی و کمک معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از کرونا، در شهر و روستاهای طرقبه شاندیز آغاز شد.

طی مراسمی با حضور مسئولان طرقبه شاندیز در محل مصلی نماز جمعه طرقبه، ۷۵۰ بسته مواد غذایی و معیشتی از محل کمک‌های خیرین، پویش‌های مردمی محله حصار و طرقبه، سپاه، بسیج و  کمیته امداد امام خمینی(ره) طرقبه شاندیز در مجموع به ارزش ۲۲۵ میلیون تومان تهیه، بسته‌بندی و توسط بسیجیان پایگاه‌های طرقبه بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان مشاغل متأثر از کرونا در محلات حصار، بلوک اردمه، ازغد، مایان و شهر طرقبه توزیع شد.

همچنین در محل مصلی نماز جمعه و مرکز نیکوکاری چهارده معصوم شاندیز یک هزار و ۴۵۰ بسته مواد غذایی و معیشتی به ارزش ۴۳۵ میلیون تومان از محل ستاد فرامین حضرت امام(ره)، سپاه و بسیج، کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان، مرکز نیکوکاری چهارده معصوم و پویش‌های مردمی شاندیز در مجموع به ارزش ۴۳۵ میلیون تومان تهیه، بسته‌بندی و توسط بسیجیان شاندیز بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان مشاغل متأثر از کرونا در روستاهای فرح‌آباد، دهنو، سوران، فیانی، گراخک، چاهشک، سرآسیاب، ویرانی و شهر شاندیز توزیع شد.


توزیع هفت هزار پرس غذا در شب میلاد کریم اهل بیت(ع)


بنابر این گزارش؛ با همکاری مراکز نیکوکاری ثامن‌الائمه و چهارده معصوم(ع) شاندیز، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بسیج و سپاه این شهرستان، بیش از هفت هزار پرس غذا طبخ و در ابرده، شاندیز، طرقبه و طرقدر بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از بیماری کرونا، توزیع شد.

به همت مرکز نیکوکاری چهارده معصوم(ع) شاندیز به مدت ۱۲ روز، روزی یک هزار پرس غذا طبخ در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر از بیماری کرونا در بخش شاندیز توزیع می‌شود.
 

اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha