رزمایش «کمک مؤمنانه» در کوهبنان
کد خبر: 3893454
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
همزمان با آغاز ماه رمضان اجرا می‌شود؛

رزمایش «کمک مؤمنانه» در کوهبنان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: رزمایش «کمک مؤمنانه» در سه مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول از ابتدای ماه مبارک رمضان، مرحله دوم این طرح همزمان با تولد امام حسن(ع) و مرحله سوم در ایام شهادت مولای متقیان اجرا خواهد شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه و مسئولان پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد کوهبنان با موضوع رزمایش «کمک مؤمنانه» امروز، سوم اردیبهشت‌ماه در حسینیه محبان ولایت سپاه این شهرستان برگزار شد.
 
در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان گفت: خداوند برای همه بندگان ‌یک‌ برنامه دارد، لذا امتحان برای تمام طبقات است که این امتحان برای افراد مؤمن خاص‌تر است.

وی بیان کرد: بحث مواسات از فرهنگ ارزشمند اهل بیت(ع) است که توسط مقام معظم رهبری بیان شد و بایستی این مهم در مساجد با محوریت امام جماعت با همکاری پایگاه‌های بسیج، هیئت‌امنای مساجد و رابطان نیکوکاری برگزار شود.

امام‌ جمعه کوهبنان اظهار کرد: گرچه در بحث کرونا به ظاهر برخی چیزها را از دست دادیم اما با اجرای برخی طرح‌ها می‌توانیم در سایه وحدت و همدلی مشکلات را مرتفع کنیم.

وی تأکید کرد: هر جا مشکلی پیش آمده سپاه پاسداران و بسیجیان پیش‌قدم بودند و در بحث کرونا هم خدمات ارزشمندی توسط این دوستان انجام شده است.

حجت‌الاسلام جعفری گفت: باید ضمن جمع‌آوری کمک‌های مردمی نیازمندان هر محله هم شناسایی شوند تا به آنان ارائه خدمت شود.

در ادامه روح‌الله ابراهیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان بیان کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، رزمایش مواسات و همدلی از ۲۳ فروردین‌ماه در کوهبنان آغاز شده است.

وی یادآور شد: در این طرح کمک‌های جمع‌آوری شده توسط پایگاه هر محله بین نیازمندان همان محله تقسیم خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ادامه داد: رزمایش در سه مرحله اجرایی خواهد شد که مرحله اول در ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد و مرحله دوم این طرح همزمان با تولد امام حسن(ع) و مرحله سوم در ایام شهادت مولای متقیان اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: در شهرستان قرارگاه امام حسن محتبی(ع) فعالیت خود را آغاز کرده و حسابی ویژه در همین راستا افتتاح شده است تا خدمت‌رسانی به‌صورت منسجم انجام و از موازی‌کاری پرهیز شود.

در ادامه حجت‌الاسلام ‌احمدرضا قربانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان گفت: همواره بن‌بست‌ها با وجود ولایت و امامت حل و فصل شده است، لذا همواره باید گوش به فرمان ولایت و رهبری باشیم.

وی اظهار کرد: باید هسته‌هایی در مساجد تشکیل شود و‌ مساجد به‌عنوان پایگاه‌های اجتماعی فعالیت کنند در حالی که پایگاه‌های مقاومت بسیج همواره مواسات و همدلی را به نمایش گذاشتند و هیئت‌امنا هم همکاری خود را ابراز داشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان خواستار شد: همه دوستان در هر مرحله با لبیک به فرمایشات ولی امر مسلمین جهان در کنار امام جماعت مساجد در راستای جمع‌آوری‌کمک‌ها، شناسایی نیازمندان و توزیع سبدهای کالا همت کنند.

نامجو کوهبنانی
انتهای پیام
captcha