برگزاری رزمايش «كمک مؤمنانه» در كَلِيبر
کد خبر: 3892072
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱

برگزاری رزمايش «كمک مؤمنانه» در كَلِيبر

فرمانده سپاه ناحیه کلیبر گفت: رزمايش «كمک مؤمنانه» با لبیک به فرمیشات مقام معظم رهبری با رمز «يا صاحب‌الزمان ادركنی» همزمان با ميلاد خجسته امام زمان(عج) در این شهرستان آغاز شده و تا پايان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ رسول حسین‌پور، فرمانده سپاه ناحیه کلیبر گفت: رزمايش «كمک مؤمنانه» در راستای نهضت كمک‌رسانی به هموطنان و نيازمندانی است كه به‌دليل شیوع ويروس كرونا آسيب مالی ديده و يا مشاغل خود را از دست داده‌اند .
وی بیان کرد: به صحنه آمدن كمک‌های مردمی برای حمايت از خانواده‌های نيازمند و صاحبان مشاغل آسيب ديده از كرونا از اهداف این همایش است.

فرمانده سپاه ناحیه کلیبر ادامه داد: این رزمایش با لبیک به فرمیشات مقام معظم رهبری با رمز «يا صاحب‌الزمان ادركنی» همزمان با ميلاد خجسته امام زمان(عج) آغاز شده و تا پايان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: کمک‌های نقدی از طریق شماره حساب اعلام شده و و كمک‌های غيرنقدی از طريق پايگاه‌های مقاومت بسيج، مؤسسات خيريه، كميته امداد امام خمینی(ره) و اداره بهزيستی جمع‌آوری می‌شود.

حسین‌پور با بیان اینکه وجوهات جمع‌آوری شده با نظر اعضای ستاد رزمايش در محل‌های مورد نظر توزيع خواهد شد، گفت: توزيع مرحله اول كمک‌های جمع‌آوری شده ویژه ماه مبارک رمضان در روز ميلاد امام حسن مجتبی(ع) خواهد بود.

متین احمدپور
انتهای پیام
captcha