بسیجیان گتوند در خط مقدم مبارزه با کرونا + عکس
کد خبر: 3886575
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷

بسیجیان گتوند در خط مقدم مبارزه با کرونا + عکس

رزمایش بزرگ بسیجیان(مدافعان سلامت) قرارگاه پدافند زیستی گتوند برای ضدعفونی معابر عمومی و مناطق مسکونی و تجاری این شهر با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ عبدالرضا احسانی‌نیا فرماندار گتوند، 28 اسفندماه در رزمایش بزرگ بسیجیان(مدافعان سلامت) قرارگاه پدافند زیستی این شهرستان ضمن تشکر از حضور بسیجیان در این رزمایش، گفت: هر وقت ما با مشکلی، موضوعی و یا مسئله‌ای مانند سیل، زلزله و... مواجه می‌شویم این بسیجیان هستند که به کمک ما می‌آیند تا مشکلات حل شوند.

وی در بحث گندزدایی و ضدعفونی خیابان‌ها و معابر توسط بسیجیان، اظهار کرد: شما بسیجیان با انجام این کار با جان خودتان دست و پنجه نرم می‌کنید و نوعی ایثار و از خودگذشتگی نشان می‌دهید.

سرگرد حسن محمودی، فرمانده سپاه ناحیه گتوند نیز در این رزمایش بیان کرد: اولویت اول ما قطع زنجیر انتقال این ویروس منحوس است و باید کمک کنیم که مردم همراهی کنند و قرنطینه از منازل شروع بشود.

وی درباره رعایت بهداشت فردی نیز گفت: شما بسیجیان که با دست خالی در حال انجام کار و فعالیت هستید باید مواظب باشید که خدای نکرده خودتان به این ویروس منحوس مبتلا نشوید.

فرمانده سپاه ناحیه گتوند یادآور شد: با توجه به فعالیت شبانه‌روزی در شش روز گذشته، از همه بسیجیان و خانواده‌های آنان که در ایجاد تور ایست و بازرسی و همچنین ضدعفونی و گندزدایی شهرستان و تولید ماسک تلاش و کوشش کردند تشکر و قدرانی می‌کنم و مردم مطمئن باشند که سپاه تا غلبه بر این ویروس منحوس در کنار مردم خواهد بود.

یادآور می‌شود، رزمایش پدافند زیستی با حضور بسیجیان حوزه‌های امام علی، امام حسن مجتبی، امام سجاد، امام حسین(ع) و حوزه مقداد در ناحیه مقاومت بسیج گتوند برگزار شد.
 

داود طهماسبی
انتهای پیام
captcha