ﻓﻠﺶ کارت «کار و خدمت» در بوشهر روﻧﻤﺎﯾﯽ ﺷﺪ
کد خبر: 3883752
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
ﺑﺎ ﻣﺤﻮﺭﯾﺖ بیانات مقام معظم رهبری؛

ﻓﻠﺶ کارت «کار و خدمت» در بوشهر روﻧﻤﺎﯾﯽ ﺷﺪ

طی مراسمی از ﻓﻠﺶ ﮐﺎﺭﺕ‌های آموزشی «کار و خدمت» ﺑﺎ ﻣﺤﻮﺭﯾﺖ پیام‌های قرآنی، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و راهبردهای کارگزاران نظام به‌مناسبت سالروز میلاد حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) در بوشهر ﺭﻭﻧﻤﺎﯾﯽ ﺷﺪ.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ﮐﺴﺐ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺩﺭ ﻣﺤﯿﻂ ﮐﺎﺭ ﺑﻪ ﺗﻮﺍﻧﺎﯾﯽ ﻓﺮﺩ ﺩﺭ ﺑﺮﻗﺮﺍﺭﯼ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﺴﺘﮕﯽ ﺩﺍﺭﺩ. ﺣﺎﻝ ﭼﻄﻮﺭ ﻣﯽ‌ﺗﻮﺍﻥ ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﯽ ﺧﻮﺏ، ﺭﻭﺷﻦ ﻭ ﻣؤﺛﺮ برقرار کرد؟، باید این‌گونه پاسخ دهیم که این مهم نیازمند کسب مهارت‌ها و تکنیک‌های خاص اجتماعی و فرهنگی است.

در این رابطه ﺑﺮﺍﯼ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﻫﻨﺮ ﺑﺮﻗﺮﺍﺭﯼ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ درخشان، موفق و ﻣؤﺛﺮ ﺭﺍ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ. ﯾﮑﯽ از ﻭﯾﮋﮔﯽ‌ﻫﺎﯼ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻣﻮﻓﻖ «ﻣﻬﺎﺭﺕ ﻭ ﺗﻮﺍﻧﺎﯾﯽ» ﺁﻧﻬﺎ است. می‌بایست این را هم در نظر داشته باشیم که ﻫﺮ ﯾﮏ ﺍﺯ ارباب رجوع و یا ﻫﻤﮑﺎﺭﺍﻥ ﺩﺭ ﻣﺤﯿﻂ ﮐﺎﺭ، ﺷﺨﺼﯿﺖ ﻭﯾﮋﻩ ﻭ ﺧﺎﺹ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﻧﺪ. لذا شرکت در دوره‌های آموزشی ــ تخصصی ضمن خدمت و کسب مهارت‌ها و تکنیک‌های خاص اجتماعی و فرهنگی به‌منظور ارتباط مؤثر و موفق در محیط کار برای جلب رضایت‌مندی مردم و یا همان تکریم ارباب رجوع است که در نهایت، رضایت و خشنودی خداوند متعال را در بردارد.

حامد فکوری، مدیر پروژه فرهنگی فلش کارت آموزشی «کار و خدمت» به خبرنگار افتخاری ایکنا در بوشهر، اظهار کرد: آموزش ﺳﻮﺍﺩ ﺭﺳﺎﻧﻪ‌ﺍی و آﻣﻮﺯﺵ ﺍﺯ ﺭﺍﻩ ﺩﻭﺭ به‌منظور شناخت فرصت‌ها و چالش‌های ﻓﻀﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯی و سایبری به شیوه برخط در ﺣﻮﺯﻩ‌ﻫﺎﯼ ﺗﺨﺼﺼﯽ و از طریق رسانه‌های نوین و تکنولوژی‌های پیشرفته در تمامی بخش‌های اجتماعی، فرهنگی، نظامی، علمی، درمانی، فناوری، معارف اسلامی و علوم قرآنی، اقتصادی، سیاسی و امور بین‌الملل از مهمات و اولویت‌های ضروری و بنیادین جوامع در حال توسعه است.
 
ﻣﺮﺑﯽ ﺩﻭﺭﻩ ﺗﺮﺑﯿﺖ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﺎﻥ ﺳﻮﺍﺩ ﻓﻀﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺳﺮﺍﺝ افزود: فلش کارت‌های آموزشی در عصر حاضر به عنوان یکی از بهترین رسانه نوین آموزشی در حوزه تعلیم و تعلم و فراگیری آسان‌تر علوم نوین، قابل دسترس سایر اقشار جامعه است. همچنین این رسانه‌های نوین آموزشی می‌توانند در بخش تبلیغ، ترویج و فرهنگ‌سازی سایر امور، یاری‌رسان نهادهای اجتماعی و مردم پایه باشد.

وی اظهار کرد: نشریه الکترونیکی جوانان انقلابی و جهادگران قرآنی زیر نظر مدیریت واحد رسانه و ارتباطات نوین مؤسسه قرآنی طاها استان بوشهر با موضوعات «فرهنگ دینی، سبک زندگی و ترویج ازدواج آسان، جهاد و حماسه، جوان و خانواده، معرفی تازه‌های نشر کتب قرآنی و معارفی، کودک و هنرهای قرآنی، نماز و نگرش در آفرینش طبیعت الهی» در عرصه فضای مجازی و فناوری سایبری در زمینه فعالیت‌های قرآنی فعالیت رسانه‌ای و اجتماعی دارد.

 یادآور می‌شود، مجموعه 20تایی فلش کارت‌های آموزشی «کار و خدمت» بر محور آیات قرآن و احادیث، رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری و بیانات کارگزارن نظام، به‌منظور فرهنگ‌سازی و ترویج بنیادین کار جهادی و نهضت خدمت‌رسانی و تکریم ارباب رجوع به همت تحریریه نشریه الکترونیکی جوانان انقلابی و جهادگران قرآنی مؤسسه طاهای استان بوشهر طراحی و با همکاری خبرگزاری شبستان شعبه بوشهر به‌مناسبت میلاد اولین پیشوای شیعیان حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) در این خبرگزاری رونمایی شد.

محمد عبیدی
انتهای پیام
captcha