دهه فجر؛ فرصتی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب
کد خبر: 3875861
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

دهه فجر؛ فرصتی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره به اجرای ۳۰۰ برنامه برای گرامی‌داشت دهه فجر، گفت: دهه فجر، فرصتی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است.

دهه فجر؛ فرصتی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلابمحسن احمدی‌تبار، فرمانده سپاه ناحیه ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب از برگزاری 300 برنامه در شهرستان ابهر توسط سپاه خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در قالب 14 محور اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به عناوین مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر در ابهر، اظهار کرد: مهم‌ترین این برنامه‌ها شامل برگزاری جشن‌های انقلاب، دیدار با ائمه جمعه شهرهای ابهر، صائین‌قلعه و هیدج، نشست روشنگری و بصیرتی، اجرای مسابقات ورزشی و فرهنگی، تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جشن‌ها و جشنواره‌های مختلف، برگزاری یادواره شهدا و همایش‌های مختلف، برگزاری نمایشگاه عکس دستاودهای انقلاب، برنامه‌های خدمت‌رسانی بسیج سازندگی و غبار روبی مزار مطهر شهدا از جمله برنامه‌های سپاه ناحیه ابهر در این ایام است.

احمدی‌تبار یکی از وجوه تمایز دهه فجر امسال با سال‌های گذشته را ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: حضرت آقا در آن بیانیه نقشه راه 40 سال دوم انقلاب را ترسیم کردند.

وی تفاوت دوم دهه فجر امسال را شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای محور مقاومت دانست و گفت: شهادت سردار سلیمانی باعث اتحاد بیش از پیش محور مقاومت در منطقه شده است.

این مقام مسئول با تأکید بر این‌که تفاوت دیگر در بحث انتخابات اسفند‌ماه امسال مجلس شورای اسلامی است، افزود: هیچ تردیدی در این نیست که دشمن برای این ایام نیز برنامه دارد.

انتهای پیام
captcha