برگزاری کارگاه دو روزه مادر و فرزندپروری در مؤسسه فجرآفرین زاهدان
کد خبر: 3865174
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰

برگزاری کارگاه دو روزه مادر و فرزندپروری در مؤسسه فجرآفرین زاهدان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ کارگاه دو روزه مادر و فرزندپروری به مدت دو روز امروز و فردا، 27 و 28 آذرماه در مؤسسه فجرآفرین زاهدان در حال برگزاری است.

سید‌مهدی پورموسوی، مدیر مؤسسه فجرآفرین زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ ضمن بیان این مطلب گفت: کارگاه دو روزه مادر و فرزندپروری، همراه با برنامه آموزشی نماز به کودکان با تدریس مهدی فاضلی، استاد اعزامی از تهران، در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه کارگاه فوق با همکاری کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برپا شد، اظهار کرد: در حال حاضر 60 نفر از مادران در این کارگاه حضور دارند. همچنین کارگاه فوق با شعار «هر مادر ایرانی؛ یک مربی قرآنی» برپا شده است.

پورموسوی افزود: این کارگاه در حدود هشت ساعت آموزشی و طی امروز و فردا، 27 و 28 آذرماه، در مؤسسه فجرآفرین در حال برگزاری است. همچنین در پایان به بانوان علاقه‌مند گواهینامه حضور در دوره اعطا می‌شود.

یادآور می‌شود، مؤسسه فجرآفرین زاهدان در بلوار بزرگمهر، انتهای بزرگمهر ۲۶ قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۲۴۴۹۷۸۲-۰۵۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha