افکار امام(ره) برای رسیدن به تعالی جامعه تبیین شود
کد خبر: 3786999
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
امام جمعه تربت جام:

افکار امام(ره) برای رسیدن به تعالی جامعه تبیین شود

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد طاهری گفت: باید افکار امام خمینی(ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی هرچه بیشتر برای رسیدن به تعالی جامعه تبیین شود و مردم با برگزاری برنامه‌های مختلف، این روزهای غرورآفرین را پاس بدارند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد طاهری، امام جمعه تربت جام، ۱۳ بهمن‌ماه در جمع مسئولان ادارات، نهاد‌ها و خانواده معظم شهدا با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، گفت: باید افکار امام خمینی(ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی هرچه بیشتر برای رسیدن به تعالی جامعه تبیین شود و مردم با برگزاری برنامه‌های مختلف، این روزهای غرورآفرین را پاس بدارند؛ بایستی دستاوردهای مهم این انقلاب را به نسل جوانان و نوجوانان منتقل کرد.
امام جمعه تربت جام با اشاره به اینکه اسلام از ارکان اصلی انقلاب است، بیان کرد: بسیاری از کشورها، مدیریت اسلام را ناکار می‌دانستند، اما انقلاب اسلامی ایران حقانیت و کارآمدی خود را به همه جهانیان اثبات کرد.
وی با بیان اینکه ملت ایران با دست رد به سینه فتنه‌گران نشان دادند که پای امام انقلاب و رهبری ایستادند، اظهار کرد: مخالفت با ظلم به مستعضفین از آرمان‌های اصلی انقلاب است که اکنون در 40 سالگی انقلاب باید بیشتر و بهتر تبیین شود.
طاهری تصریح کرد: ملت ایران با حضور پرشور در آیین‌های دهه فجر اعتقاد راسخ خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی را به اثبات می‌رسانند و این حضور حماسی افتخار‌آفرین است و باید همواره حفظ شود.
امام جمعه تربت جام گفت: به برکت همین خون شهدا است که جشن چهلمین ساگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حضور با برکت رهبر معظم انقلاب و با قدرت و امنیت برگزار می‌شود.
علیرضا سروی
انتهای پیام

captcha