توسعه مسجد امام سجاد(ع)/ مرکزی برای نیکوکاران اهالی شیروان
کد خبر: 3743537
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

توسعه مسجد امام سجاد(ع)/ مرکزی برای نیکوکاران اهالی شیروان

کانون خبرنگاران نبأ ــ کلنگ طرح توسعه مسجد امام سجاد(ع) شیروان در خراسان شمالی به زمین زده شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین کوثری، امام جمعه شیروان روز گذشته، 11 شهریور در آیین کلنگ‌زنی طرح توسعه مسجد امام سجاد(ع) این شهرستان با اشاره به اهمیت و پاداش ساخت مسجد در قرآن کریم گفت: مسجدسازی یک عنصر لازم دارد و آن ایمان به خدا و روز قیامت است و این توفیق شامل حال همه نمی‌شود و انسان اگر نگاهش در ساخت آن به آخرت باشد این همان مسجدی می‌شود که اساسش بر محور تقوا خواهد بود.

وی افزود: الحمدلله در کشور اسلامی ما این همه مساجد مثل ستارگان در آسمان می‌درخشند و در هر صبح و ظهر و شب، مؤمنین، مسلمانان و جوانان با حضور در این مکان ساخته می‌شوند.

کوثری با بیان اینکه مساجد توسط خیرین ساخته می‌شود، گفت: در ساخت مسجد اخلاص، توجه، اجر و مزد را از خداوند متعال بخواهید و امیدواریم که ان‌شاء‌الله با توسعه این مسجد اهالی محله از فیض آن بیشتر بهره‌مند شوند.

امام جمعه شیروان در پایان با اشاره به اینکه خیرین همانند معدن‌های طلا و نقره هستند، اظهار داشت: همه ما می‌آییم و یک روزی هم می‌رویم اما خوشا به حال آن کسانی که دست به خیر دارند و ان‌شاء‌الله امید آن می‌رود که خیرین به سمت و سوی مسجد آمده و در ساخت آن هیئت امنای مسجد را همیاری و همکاری کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت و عضو هیئت امنای مسجد امام سجاد(ع) نیز گفت: در سال 1396 زمینی به مساحت 145 متر مربع و به ارزش یک میلیارد و 250 میلیون ریال در بخش شمالی مسجد با همیاری خیرین خریداری شد و ان‌شاء‌الله با همکاری آنان و مشارکت افتخاری مهندسین مشاور در چهار طبقه احداث و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

غلامرضا مکرمی از همکاری و مساعدت امام جمعه، فرمانداری، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، شهرداری، شورای اسلامی شهر، ادارات اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، خیرین و تمامی کسانی که در پیگیری و اجرای طرح توسعه این مسجد هیئت امناء را یاری کردند، تقدیر و تشکر کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه مسجد حضرت امام سجاد‌(ع) شهرستان شیروان دارای مرکز فعال نیکوکاری محله جنت، پایگاه مقاومت بسیج خواهران و برادران و کانون فرهنگی هنری است، افزود: به همت مرکز نیکوکاری محله جنت مستقر در مسجد امام سجاد(ع) اقلام مورد نیاز اهدایی توسط خیرین همه روزه جمع‌آوری و در بین نیازمندان این محله توزیع می‌شود.

حسینعلی ظفری

انتهای پیام

captcha