برگزاری همایش تجلیل از حافظان قرآن علی‌آباد کتول
کد خبر: 3743318
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰

برگزاری همایش تجلیل از حافظان قرآن علی‌آباد کتول

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر مؤسسه کریمه آل رسول(ص) از برگزاری همایشی در روز پنج‌شنبه، 15 شهریورماه با تجلیل از حافظان قرآن کریم انجام می‌شود.

برگزاری همایش و تقدیر از حافظان قرآن در علی آباد کتولسیدابوالفضل میرابوالحسنی، مدیر مؤسسه کریمه آل رسول(ص) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ ضمن بیان این مطلب گفت: این مؤسسه در سال ۸۹ فعالیت خود را آغاز کرد، این در حالی است که مجوز خود را از سازمان دارالقرآن‌الکریم سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان در سال ۸۹ اخذ کرده است و زیر نظر دفتر مرکزی قم فعالیت می‌کند.

مدیر مؤسسه کریمه آل رسول (ص) بیان کرد: هم‌اکنون در فصل تابستان کلاس‌های ویژه خردسالان و بزرگسالان با محتوای روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، مفاهیم و حفظ قرآن کریم در همه مقاطع طی فصل تابستان در حال برگزاری است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش قرآنی بیان کرد: هم‌اکنون در آستانه برگزاری همایش هستیم. همایش استانی پنج‌شنبه با حضور مدیر معارف قرآن سیداحمد مشرف با تقدیر از حافظان قرآن انجام می‌شود. در ادامه این برنامه، گروه تواشیح «عترت» از شهر قم به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

وی با اشاره به نیاز به حمایت مسئولان از مؤسسات قرآنی، افزود: انتظار می‌رود مسئولان از فعالیت‌های قرآنی و مؤسسات حمایت داشته باشند و به‌ویژه برای تربیت مربیان که پایه‌های اساسی تعلیم و تربیت هستند، برگزاری دوره‌های تربیت مربی را یاری کنند و امکانات بیشتری را تخصیص دهند.

یادآور می‌شود، مؤسسه کریمه آل رسول (ص) در استان گلستان، شهرستان علی‌آباد کتول، فلکه ولایت، کوچه دخانیات، واقع شده است.

انتهای پیام

captcha