توسعه کشور با تعامل و همفکری احزاب/ همه در کنار هم باشیم
کد خبر: 3741986
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
امین‌رضا مرآتی:

توسعه کشور با تعامل و همفکری احزاب/ همه در کنار هم باشیم

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرماندار شیروان با بیان اینکه جریان‌های اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی، هر دو کمک به کشور و تأمین منافع ملی است، گفت: همه باید هویت‌های گروه‌های سیاسی را به رسمیت بشناسیم؛ اگر احزاب در بحث‌های فکری و نظری در خدمت توسعه باشند کشور پیشرفت خواهد کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، امین‌رضا مرآتی، فرماندار شیروان، پنجم شهریورماه در دیدار با فرمانده سپاه و مسئولان پایگاه‌های حوزه مقاومت بسیج کارمندی این شهرستان، گفت: ضرورت کشور ایجاب می‌کند که همه ما در شرایط امروز در کنارهم باشیم.
وی با بیان اینکه بیش از 50 درصد از اقتصاد جهان در اختیار دشمنان است و آنان با قرار گرفتن در کنار هم و با استفاده از همه ظرفیت‌ها در تقابل با ایران ایستاده‌اند، افزود: امروز با اطمینان کامل همه قوا، بخش‌های مختلف و نهادهای مجموعه وابسته کشور و شهرستان برای خدمت در کنار هم هستند.
فرماندار شیروان با بیان اینکه لازمه توسعه، پویایی و سلامت هر جامعه‌ای وجود احزاب مختلف در ذیل حاکمیت است، اظهار کرد: هر کشوری که بر اساس یک حزب جلو برود محکوم به شکست است؛ در نظام جمهوری اسلامی ایران جریان‌های ذیل نظام موجب پویایی کشور و مراقبت از یکدیگر خواهند بود.
وی افزود: جریان‌های اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی باید باشند زیرا هویت هر دو کمک به کشور و تأمین منافع ملی است. همه باید هویت‌های گروه‌های سیاسی را به رسمیت بشناسیم؛ اگر احزاب در بحث‌های فکری و نظری در خدمت توسعه باشند کشور پیشرفت خواهد کرد.
مرآتی گفت:هر فردی باید تکلیف خود را نسبت به منافع ملی ادا کند و همه باید در جهت حکومت‌داری انسجام خود را قوی کنیم. حضور بسیج در بسیاری از حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مقتدرانه بوده و اگر همه در کنار هم باشیم از بسیاری از بحران‌ها به سلامت عبور خواهیم کرد.
وحید قویدل، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری حضرت امیرالمؤمنین(ع) شهرستان شیروان نیز در این دیدار با تبریک دهه امامت و ولایت و گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: همه در کنار هم می‌توانیم خیلی از کارها را با موفقیت به پیش ببریم و نظام را به آن اهدافی که مد نظر است برسانیم و بسیج هم با تمام توان در کنار مجموعه دولت و فرمانداری خواهد بود.
وی افزود: در جهت آمادگی مدیران دستگاه‌های دولتی و در طول سال به مناسبت هفته‌های دفاع مقدس و بسیج مستضعفین از طرف حوزه ادارات و کارگری شهرستان دو نوبت میدان تیر برگزار و به نفرات منتخب لوح تقدیر و هدایا تقدیم می‌شود.
یادآور می‌شود، در پایان از زحمات فرماندار، معاونان، بخشداران و فرمانده واحد مقاومت فرمانداری با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.
حسینعلی ظفری
انتهای پیام

captcha