برپایی دوره‌های «روخوانی، روان‌خوانی و حفظ قرآن» از سوی مؤسسه آی نور طه
کد خبر: 3732123
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

برپایی دوره‌های «روخوانی، روان‌خوانی و حفظ قرآن» از سوی مؤسسه آی نور طه

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد- مدیر مؤسسه آی نور طه روستای اودک از برپایی دوره‌های متنوع قرآنی از جمله روخوانی، روان‌خوانی و حفظ قرآن از سوی این مؤسسه خبر داد.

جشن فارغ‌التحصیلی قرآن‌آموزان هر دو سال یکبار

جمشید گری، مدیر مؤسسه آی نورطه استان گلستان در گفت‌وگو با ایکنا؛ گفت: این مؤسسه از حدود سال 87 فعالیت خود را با اخذ مجوز از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان آغاز کرده است.
گری در ادامه با اشاره به برنامه‌ها و دوره‌های قرآنی که در مؤسسه برگزار می‌شود، اظهار کرد: کلاس‌های حفظ، مفاهیم، روخوانی و روانخوانی از جمله کلاس‌هایی است که از سوی این مؤسسه برگزار می‌شود.
مدیر مؤسسه آی نورطه بیان کرد: در تابستان مشغول برگزاری طرح تابستانه ویژه اوقات فراغت دانش‌آموزان هستیم که در حال حاضر حدود 100 قرآن‌آموز و 8 مربی در این مؤسسه حضور دارند.
گری با اشاره به برپایی مراسم جزءخوانی و آموزش تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان از سوی این مؤسسه،‌ بیان کرد: مراسم هزار ختم قرآن هر سال در ایام میلاد رسول اکرم(ص) برگزار می‌شود
مدیر مؤسسه آی نورطه افزود: مراسم دیگری که این مؤسسه انجام می‌دهد برپایی مراسم فارغ‌التحصیلی قرآن‌آموزان است که پس از دوره‌های مذکور هر کدام از آنها آماده تدریس می‌شوند.
یادآور می‌شود، این مؤسسه در استان گلستان، شهرستان علی‌آباد، روستای اودک دوجی واقع شده است.
انتهای پیام 

captcha