پیگیر تحقق قانون تسهیلات طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ هستیم/ کوتاهی‌ها گزارش شود
کد خبر: 3725510
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱
قره‌شیخلو:

پیگیر تحقق قانون تسهیلات طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ هستیم/ کوتاهی‌ها گزارش شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با بیان اینکه پیگیر تحقق حداکثری قانون تسهیلات طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ هستیم، گفت: اگر این امر در نهاد یا سازمانی رعایت نمی‌شود، دارندگان مدرک تخصصی به ما اطلاع‌رسانی کنند تا پیگیری شود.

پیگیر تحقق قانون تسهیلات طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ هستیم/ کوتاهی‌ها گزارش شود

به گزارش ایکنا؛ هفته گذشته در پی تماس‌های جمعی از حافظان قرآن، گزارشی با عنوان «مزایای مدارک تخصصی حافظان قرآن چه میزان محقق می‌شود/ چه نهادهایی بی‌توجهند» از سوی این خبرگزاری منتشر شد و به دنبال پاسخ به برخی سوالات با مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم گفت‌و‌گویی داشتیم. وی در رابطه با پیگیری این سازمان در تحقق حداکثری تسهیلات در نظر گرفته شده برای دارندگان مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم اظهار کرد: مسئله تسهیلات در نظر گرفته شده برای دارندگان این مدرک تخصصی ابلاغیه سازمان مدیریت و استخدامی کشور و قانون است و اگر این امر در نهاد یا سازمانی رعایت نمی‌شود، عزیزان دارنده مدرک تخصصی می‌توانند به ما اطلاع‌رسانی کنند تا این مسئله از طریق سازمان پیگیری شود.
رئیس سازمان دارالقرآن الکریم تصریح کرد: البته در این زمینه مواردی داشته‌ایم که قبلاً به ما اطلاع‌رسانی شده که برای مثال نهاد یا دستگاهی طفره رفته و این مصوبات قانونی را اجرا نمی‌کنند که ما این موضوع را پیگیری و به سازمان مورد نظر تفهیم کرده‌ایم که این قانون باید اجرا شود. اگر موردی وجود دارد و در سازمان یا نهادی اجرا نمی‌شود، عزیزان می‌توانند به صورت مصداقی به ما اعلام کنند که پیگیری کرده و ان‌شاءالله عملیاتی شود.
قره‌شیخلو در ادامه اظهار کرد: البته کار قرآنی را نباید خیلی با تسهیلات گره بزنیم. بالأخره این تسهیلات زمانی وجود دارد و زمانی وجود ندارد. انگیزه بحث حفظ قرآن باید یک انگیزه الهی و خدایی و نیز به خاطر نیازی که خود ما به قرآن داریم، باشد. اما به دلیل اینکه نظام ما نظام اسلامی بوده و علاقه‌مند به بحث ترویج فرهنگ قرآنی و نیز حفظ قرآن است، تسهیلاتی را در این زمینه ارائه کرده که به نظر بنده این تسهیلات در جاهایی خوب ارائه شده و در جای دیگر کم وجود دارد.
رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با بیان اینکه ما باید تلاش کنیم که سطح این تسهیلات را افزایش دهیم، گفت: به نظر بنده این تسهیلاتی که هم‌اکنون ارائه می‌شود، جا برای ارتقاء دارد. مسئله دیگر این است که به همین قانونی نیز که هم‌اکنون موجود است، خوب عمل کنیم؛ چراکه برخی مواقع همین قانون نیز رعایت نمی‌شود. اگر این دو نکته یعنی ارتقاء سطح تسهیلات و پیگیری اجرای کامل قانون در زمینه ارائه تسهیلات انجام شود، بسیاری از موارد موجود در این زمینه مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۹
0
0
حافظان دارای مدرک یک و دو با امضای رییس جمهور میتوانند در هر دانشگاهی در یک مقطع بالاتر ادامه تحصیل دهند چرا هیچ دانشگاهی زیر بار نمیرود؟ لطفا پیگیری کنید
یکی از بچه ها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۰۸
0
0
استفاده از امتیاز ارتقاء یا تعجیل در ارتقاء رتبه برای یک بار در طول خدمت فقط مخصوص افرادی است که در مشاغل قرآنی و فرهنگی مشغول به کار هستند شامل سایر مشاغل دولتی هم می شود؟ بنده محل کارم غیر قرآنی و غیر فرهنگی است. با این اوضاع می ترسم از خودشان سوال کنم کتک هم بخورم...!
captcha