گرامیداشت 3 شهید در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول
کد خبر: 3689529
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

گرامیداشت 3 شهید در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول

گروه جلسات و محافل: کرسی تلاوت قرآن کریم گرامیداشت شهیدان «زنگانه، حسینی و مهدوی» در شهرستان علی‌آباد کتول برگزار شد.

گرامیداشت شهیدان «زنگانه، حسینی و مهدوی» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،‌ یکصد و شصت و یکمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شام‌گاه سه‌شنبه، 17 بهمن‌‌ماه با حضور علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم در شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان برگزار شد.
در این مراسم قرآنی که همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین شاهچراغی، امام‌جمعه علی‌آباد کتول و با حضور پرشور مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد، پس از قرائت دعای سلامتی امام زمان(عج)‌ و خلاصه‌ای از دعای توسل توسط محمد حیدری، مجری برنامه، گروه سرود مدرسه دخترانه آوای علم به اجرای سرود انقلابی پرداخت.
همچنین، در ادامه برگزاری این مراسم قرآنی و معنوی، علیرضا رضایی، قاری ممتاز قرآن کریم از مشهد مقدس به اجرای برنامه تلاوت پرداخت که این برنامه با استقبال حضار در مراسم رو‌به‌رو شد. در ادامه نیز برنامه یادواره و گرامیداشت شهیدان «زنگانه، حسینی و مهدی» و بازگویی سجایای اخلاقی این بزرگواران اجرا شد و سپس، ‌گروه سرود گنبد به اجرای دو سرود مذهبی و انقلابی پرداخت.
برنامه ارائه مباحث تفسیری در رابطه با سبک زندگی اسلامی و امتحان الهی به عنوان یکی از سنت‌های الهی توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شاهچراغی، امام‌جمعه شهرستان علی‌آباد‌کتول نیز برنامه دیگر این مراسم بود. همچنین در ادامه، مهدی فروغی، قاری برجسته قرآن کریم نیز به اجرای تلاوت آیات الهی پرداخت که با استقبال فراوان حضار در مراسم رو‌به‌رو شد.
در پایان برگزاری این مراسم نیز با حضور مسئولان برگزارکننده، برنامه‌های مختلفی همچون برنامه قدردانی از خانواده شهیدان شاخص جلسه، شام تبرکی، قرعه‌کشی و اهدای جوایز(کمک‌هزینه 100 هزار تومانی سفر به مشهد مقدس) به 17 نفر از آقایان و بانوان حاضر در مراسم برگزار شد.
یادآور می‌شود، این محفل قرآنی و معنوی، یکصد و شصت و یکمین کرسی تلاوت قرآن کریم بود که در چارچوب برگزاری کرسی‌های تلاوت مصلای امام رضا(ع) شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود.

captcha