«چهارراه استانبول» ادای دین به آتش نشانها است
کد خبر: 3688571
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
بهرام رادان:

«چهارراه استانبول» ادای دین به آتش نشانها است

گروه هنر: بازیگر فیلم «چهاراه استانبول» گفت: این فیلم تلاش دارد تنها گوشه‌ای از عظمت ایثار آتش نشانها را تصویر کند، هرچند می دانم چنین کاری انجامش خیلی سخت است

«چهاره استانبول» ادای دین به آتش نشانهاست

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)، نشست خبری فیلم سینمایی «چهاراه استانبول» با حضور مصطفی کیایی کارگردان، بهرام رادان بازیگر، مهدی پاکدل بازیگر، سحر دولتشاهی بازیگر، محسن کیایی بازیگر، ماهور الوند، رعنا آزادی بازیگر امروز 15 بهمن ماه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مصطفی کیایی اظهار کرد: فیلم من درباره پلاسکو نبود، بلکه در طول قصه به پلاسکو هم پرداخته می‌شد. این توجه نیز در حد نیاز قصه بود و بیش از آن نمی‌خواستیم داستانمان به این اتفاق بپردازد. نکته دیگر اینکه ما با توجه به توانمان سعی کردیم تصویرسازی صحیح از موضوع (پلاسکو) داشته باشیم.

وی افزود: من از جیب شخصی سه میلیارد هزینه کردم، چون هیچ تهیه کننده شخصی حاضر به چنین سرمایه گذاری نمی‌شد. درباره بخش دولتی نیز باید بگویم بودجه‌های دولتی هیچگاه به امثال من نمی‌رسد، هرچند قلباً نیز دوست نداشتم بودجه دولتی بگیرم، چون کارم شکلی سفارشی به خود می‌گرفت.

بهرام رادان نیز در این جلسه گفت: هیچگاه وقتی کار خودم را برای اولین بار که کار را می‌بینم نمی‌توانم درباره آن اظهار نظری کنم، اما از حضور در فیلم کیایی بسیار احساس رضایت می‌کنم، چون همانند یک خانواده در کنار هم کار می‌کنیم، همچنین موضوع این کار را دوست دارم، چون گوشه‌ای از زحمات آتش نشانها در آن تصویر شد.

کیایی در بخش انتهای این جلسه اظهار کرد: در این فیلم تصمیم داشتم گوشه‌ای از تلاش آتش‌نشانها را تصویر کنم، هر چند می‌خواستم به نوعی به اقتصاد مریض کشورمان هم توجه کنم. برای همین هم در قالب دیالوگ به این موضوع در فیلم توجه شده است.

captcha