زيباترين مرگ، شهادت است
کد خبر: 3676589
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
سردار قاسم رضايی:

زيباترين مرگ، شهادت است

کانون خبرنگاران نبأ: فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه زيباترين مرگ، شهادت است، اظهار کرد: عزت و سربلندی اسلام ريشه در صبر و استقامت خانواده شهدا دارد و اگر امروز در همه جا راحت زندگی می‌كنيم و عبادت‌ها و كارهای روزمره خود را با امنيت كامل انجام می‌دهيم به بركت خون پاک شهداست.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به نقل از پايگاه خبری پليس، سردار قاسم رضايی، فرمانده مرزبانی ناجا در ديدار با خانواده سرهنگ شهيد «رسول طالبی» بيان كرد: شهدا به رسالت خود عمل كرده و در نزد خداوند روزی می‌خورند، اينک نوبت ماست كه با تجديد ميثاق با آن‌ها، پايبند ارزش‌های انقلاب و اسلام باشيم و در راه دين اسلام گام برداريم.

وی با اشاره به اینکه زيباترين مرگ، شهادت است؛ اظهار کرد: عزت و سربلندی اسلام ريشه در صبر و استقامت خانواده شهدا دارد و اگر امروز در همه جا راحت زندگی می‌كنيم و عبادت‌ها و كارهای روزمره خود را با امنيت كامل انجام می‌دهيم به بركت خون پاک شهداست.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: ما تا قيامت مديون خون شهدا هستيم و خود را موظف می‌دانيم به‌عنوان خادم تا جايی كه در توان داريم به خانواده معظم اين عزيزان خدمت كنيم.

یادآور می‌شود، سرهنگ شهيد «رسول طالبی» بامداد دوشنبه، چهارم دی‌ماه در درگيری مسلحانه با اشرار و قاچاقچيان مسلح در استان سيستان و بلوچستان شهرستان سراوان به درج رفيع شهادت نائل شد.

فرهاد زمانی

captcha