کاهش آسیب‌های اجتماعی؛ اولویت اجرای طرح زیر گنبد طلا
کد خبر: 3640522
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

کاهش آسیب‌های اجتماعی؛ اولویت اجرای طرح زیر گنبد طلا

گروه اجتماعی: طرح زیر گنبد طلا به‌منظور پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی شهر مشهد در مناطق سیزده‌گانه مشهد برگزار شد تا علاوه بر حل چالش‌های اجتماعی، باعث پیوند و همدلی بیشتر بین شهروندان شود.

جواد بیوکی، مدیر امور مناطق و اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: طلاق، اعتیاد، حاشیه‌نشینی، مفاسد اجتماعی، سلامت جسم و روان و کارآفرینی از جمله موضوعات طرح زیر گنبد طلاست که به منظور پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق سیزده‌گانه مشهد در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه این طرح ویژه تابستان در شهر مشهد اجرایی شده است، عنوان کرد: در این طرح هر هفته به موضوع خاصی پرداخته و در خصوص این موضوع نیز کارگاه‌های آموزشی برای مخاطبان در مساجد، مدارس و بوستان‌های سطح شهر برگزار می‌شود.
مدیر امور مناطق و اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد ابراز کرد: علاوه براین در حوزه کارآفرینی نیز جلسات آموزشی برای مخاطبان برگزار که در آن راه‌های کسب درآمد آموزش داده می‌شود.
بیوکی اظهار کرد: به منظور معرفی دستاوردهای کارگاه‌های آموزشی، نیز ایستگاه‌هایی در بوستان‌ها برگزار می‌شود که در غرفه‌های آن دستاوردهای این فعالیت اجتماعی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
مدیر امور مناطق و اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد ابراز کرد: ایجاد تعامل بیشتر شهروندان یکی دیگر از اهداف اجرای طرح زیر گنبد طلا است.
وی گفت: در حال حاضر متأسفانه انزواطلبی و گسستگی بین افراد جامعه به وضوح دیده می‌شود، از همین رو در این طرح سعی شده است تعامل گرم بین خانواده ها و شهروندان افزایش پیدا کند.
captcha