برگزاری مراسم اختتامیه طرح «ختم قرآن» در حسینیه المهدی(عج)
کد خبر: 3613173
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

برگزاری مراسم اختتامیه طرح «ختم قرآن» در حسینیه المهدی(عج)

گروه جلسات و محافل: مراسم اختتامیه طرح «ختم قرآن» ویژه ایام ماه مبارک رمضان در حسینیه المهدی(عج) تهران برگزار می‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا(، به همت هیئت متوسلین به امام زمان(عج) و هیئت‌امنای حسینیه المهدی(عج) تهران، مراسم اختتامیه طرح «ختم قرآن» که طی ایام ماه مبارک رمضان در محل این حسینیه اجرا ‌شد، برگزار می‌شود.

در این مراسم معنوی و قرآنی که شام‌گاه امروز، چهارم تیرماه برگزار می‌شود، محمدمهدی خواجه محمودآباد اجرای برنامه را برعهده دارد و در ادامه مراسم نیز برنامه اهدای جوایز به شرکت‌کنندگان در طرح و نیز اعطای جوایز ویژه به برخی از شرکت‌کنندگان که در تمامی ایام ماه مبارک رمضان در طرح شرکت داشتند، برگزار خواهد شد.

همچنین، طی اجرای این طرح قرآنی که از ابتدای ماه مبارک رمضان با حضور علاقه‌مندان به ساحت کلام‌الله مجید اجرا شد، یک جزء قرآن در هر شب از ماه مبارک در حسینیه المهدی(عج) ختم ‌شد.

بنابر اعلام اعضای هیئت امنای حسینیه المهدی(عج) تهران، مراسم جشن پنجاهمین سالگرد تأسیس این هیئت قرآنی و مذهبی نیز طی امشب در کنار مراسم اختتامیه طرح ختم قرآن همراه با تجلیل از پیشکسوتان قرآنی و مذهبی حسینیه المهدی(عج) برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی حسینیه المهدی(عج) واقع در خیابان سی متری جی، خیابان سادات، پلاک ۶۵ مراجعه کنند.


captcha